Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Er veldig i modus for å slutte å røyke! :Nikke: :Nikke:

Kan fint klare meg en arbeidsdag (8-16) uten en røyk, men gleder meg desto mere til den jeg kan ta da... ;)

Tenker på e-sigaretter, men syns det er mye info som forvirrer meg ute på nettet.

Her http://www.e-ciggbolaget.se/index.aspx er det e-sigaretter uten nikotin. Og det er vel litt av poenget for meg - å bli kvitt nikotinen?

Senere kommer avhengigheten til å holde noe mellom fingrene...

Her http://www.norsk-dampselskap.no/, og hvis man går inn på forumet snakkes det bare om slike sigaretter MED nikotin?? Skjønner ikke helt vitsen da? Det er vel ikke bare tjære som er skadelig?

Vil gjerne høre fra noen som har forsøkt seg på dette - både suksessfullt, men også fra de som ikke følte/føler at det går så greit...

Fant en gammel tråd her, men produktene kommer visst fort på dette markedet...er interessert i dagnens produkter?

:Nikke:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte en e-cig fra DK som man kan bytte filteret på. Hadde i begynnelsen et filter med nikotin og etterhvert byttet jeg litt på å ha med og uten nikotin og etter noen uker kastet jeg den med nikotin.

Venninnen min kjøpte en e-sigarett fra Sverige uten nikotin og røkte den sammen med nikotintyggis.

Vi er begge helt røkfrie og var veldig fornøyd med e-sigarettene.

Anonym poster: af9d93e0847f95f60c6a2d8ff10cc2de

• Liker 1
Skrevet

Det høres bra ut. Tror det blir den fra Sverige uten nikotin på meg og hun jeg røyker mest med. Godt vi er to!! ;)

AnonymBruker
Skrevet

Den fra twin er udugelig

Anonym poster: 427fced6ddc4326fa7a6dbcb84e3d96e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

det er farlig. har lest at den kan eksplodere i munnen. kremt!

Anonym poster: 3bb5b7f86336a5eee3b2ddbdd716cd54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...