Gå til innhold

Spørsmål til kg`s mannlige brukere


Rannva

Anbefalte innlegg

Et rent nyskjerrighets-spørsmål om mannlige kropper:

For en liten tid tilbake så jeg deler av "Dum og dummere" på tv. I en scene var disse hovede, da den ene måtte lette på trykket. I mangel av bedre alternativ tisset han i en flaske.

Problemet kom da flasken var full før blæra var tom. Ifølge tisseren kunne han ikke stoppe strålen når han først var igang.

Etterpå spurte jeg sambo om dette er vanlig hos mannfolk, og han svarte at det er helt normalt.

Nå er jeg veldig usikker på om han tullet eller om det er sant. Ergo spør jeg dere: kan dere ikke knipe strålen? Tisser dere til det er tomt? :klø:

Hilsen uvitende Tiny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er da ikke en selvfølge at jenter klarer heller...? man bør trene seg opp til å klare det, ja - men ikke alle kan det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Mannen stiller seg tvilende til om det går, mest av alt lurer han på hvorfor i all verden jeg lurer på det... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow
Mannen stiller seg tvilende til om det går, mest av alt lurer han på hvorfor i all verden jeg lurer på det... :roll:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Min betre halvdel seier også at dette ikkje er noko problem! (trur det har noko med ein såkalt PC-muskel eller noe, meiner eg å ha lese ein stad, damer har forøvrig også ein slik muskel...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sa at det kommer an på - at det går an - men hvis det er lenge siden han har tisset så svir det hvis han stopper... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen stiller seg tvilende til om det går, mest av alt lurer han på hvorfor i all verden jeg lurer på det... :roll:

:ler: Helt utrolig hva disse menna til kg kvinner må gjennomgå. Jeg skal også spørre... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett når en ikke må tisse mye, umulig når en er utrooolig tisse trengt! Seøv opplevd noe slikt på tur i skogen.. og når det plutselig dukket opp noen turgjengere fra krattskogen og jeg stod retning rett fremad med tissetassen i full urineringsmodus.... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvar

Jeg leste et sted eller hørte en gang at det ikke var bra for menn å knipe igjen mens de tisset. Husker ikke helt om det gjaldt jenter også, men det tror jeg ikke. Jeg kniper igjen noen ganger bare for å teste musklene der nede :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboeren: hvorfor lurer du på det, hva er det du driver med nå?

Men til slutt kom det: han klarer det hvis han må, og det er enklere å stoppe hvis han presser litt på "tuten". Men han klarer ikke å holde seg lenge da...

Jeg har hørt at for oss jenter så skal vi stoppe strålen to ganger i løpet av "tisseperioden" for å trene opp muskulaturen der nede og fordi blæren da lettere blir helt tømt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg leste et sted eller hørte en gang at det ikke var bra for menn å knipe igjen mens de tisset. Husker ikke helt om det gjaldt jenter også, men det tror jeg ikke. Jeg kniper igjen noen ganger bare for å teste musklene der nede :wink:

faktisk så tror jeg endel av tantra trening begynner med at man må trene opp lukkemuskelen, så tror ikke det er skadelig.

hvertfall ikke noe problem å gjøre det, sålenge blæra ikke er helt full

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...