Gå til innhold

Noen som har datet en kjendis her?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ikke datet en kjendis. However så kjenner jeg en B-kjendis. Har vært bare oss to på hytteturer og andre ting.... Jeg tror det er mange som burde være litt forsiktig med hva de ønsker seg. De er mennesker, det er ikke så jævlig mye glory & fame som folk skal ha det til.

Det mest optimale er å ikke bli kjent for min del, men jeg registrerer at mange gjør det de kan for mest mulig oppmerksomhet.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet et par kvinnelige kjendiser. Disse er navn som de fleste ville kjent igjen, men de er kjent for vidt forskjellige ting. Jeg har en jobb der jeg kommer i kontakt med mange mennesker, og det var slik jeg traff dem. De var, på litt ulike måter, helt vanlige, vakre kvinner med mange gode og noen dårlige personlige egenskaper.

Det pussige er at veldig mange anser dem som nærmest uoppnåelige, men jeg var verken veldig spesielt sjarmerende eller ekstremt attraktiv. Jeg har forstått det slik at de likte meg fordi jeg var direkte, inkluderende, litt underholdende og mest av alt at jeg ikke ble spesielt påvirket av at de hadde en kjendisstatus. For meg er den slags nokså uinteressant i et romantisk forhold, og for dem er det nik fint å kunne bli sett på som vanlige folk.

Når jeg ser tilbake på det var det en interessant erfaring. Dessverre fungerte det ikke for oss, men det var i det minste et greit selvtillitsboost.

Anonym poster: f93de3d0d2bb9c39eb367ba8b64a2b62

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke datet en, men har hatt sex med en :)

Anonym poster: f1bcdd6ca3cc6eefc9b87d2e70429a14

Skrevet

Nei, men har møtt 5-6 stk

Skrevet (endret)

Ja, fordi jeg likte vedkommende, ikke fordi han var en kjedis, og heller ikke fordi det var noen drøm jeg hadde, eller noe jeg kunne fortelle til andre. Han var et menneske, som spiste, prumpet og gikk på do som alle oss andre.

Endret av Havbris

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...