Gå til innhold

Noen som har datet en kjendis her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...må jo være en drøm som har gått i oppfyllelse... Hvordan fikk du til det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Dianna
Skrevet (endret)

Vil vel ikke si han er en kjendis, men en ganske kjent fotballspiller.

Og så mye for anonymiteten... jaja

Endret av Dianna
AnonymBruker
Skrevet

Ble kjent med en kjendis via venner. Men det er ikke noen drøm å date en, da folk egler seg innpå ham over alt og man aldri får sitte i fred. Nå var ikke dette en stor kjendis, men i verste fall risikerer man jo å havne i media som den nye flammen til. Ikke noe å trakte etter, og absolutt ikke noen drøm.

Anonym poster: 96ff6aab02e7271bccb60abccd22afd2

• Liker 1
Skrevet

Har datet noen kjendiser opp gjennom ja, ikke noe anderledes de enn andre folk.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men det ble liten tid til hverandre og jeg ville vel heller ha en varm armkrok.

Det er normale mennesker og er like mye en drøm som resten av befolkningen.

Anonym poster: 8b4fc70f82df82b65560d7834e3c1f5f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, og det gjør jeg ikke igjen! Samme grunn som over her. Og han her ble jo også ganske klysete og var mye utro.

Anonym poster: 371202633666e61a954b4cb115ba74d2

• Liker 1
Gjest JakeGreen
Skrevet

Hvorfor skulle det være en drøm å date en kjendis? Jeg glemmer vel av og til hvor overfladiske verdier enkelte har. For min del fortoner det seg som upraktisk og mange av de som er kjendiser er kjente nettopp av årsaker som jeg ikke har mye til overs for.

On topic, så kysset jeg faktisk med en A-kjendis på en uteplass for noen uker tilbake. Hun ville jeg skulle ta telefonnummeret hennes, men jeg sa nei ettersom jeg kun var interessert i en ting og ønsket at hun skulle bli med meg hjem.

Angret litt dagen etterpå, men hadde glemt det før jeg så denne tråden.

:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eh, hvorfor skulle det være en drøm i oppfyllelse? Å bare være "dama til" og få masse falske venner. Been there...

Anonym poster: aaaa1c1c53e61961bd12fe1dd26f2274

• Liker 1
Skrevet

Takka nei en gang, og det er mer en dealbreaker for meg, og definitivt ikke en drøm,

hvorfor er det stas TS??

AnonymBruker
Skrevet

1. idrettsutøver. stort forbilde (typ plakater på veggen hele barndommen). hadde trivdes med mer å ha han å fortsatt beundre enn å se sannheten.

2. artist: utro og mistet fotfestet til jorden

3. rik(!!!!), sårbar. mye, altfor mye, prat om eks. tøffing utad - ALT for soft og ble for mye ulykkelighet...

Anonym poster: 1fee9424403394e6d5bcf2b07b69a676

• Liker 1
Gjest spavalica
Skrevet

Ja,og det gjør jeg aldri igjen

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Jeg holder på med en nå, faktisk. Vil ikke akkurat si at det er en drøm, for jeg vil tro at jeg bekymrer meg mer enn andre som bare dater "normale" mennesker. Han er en skikkelig flørt, og vet at han var utro mot eksen. Sikkert flere ganger enn det som er kjent også. Poenget mitt er at han vasser i tilbud. Han er ung og eventyrlysten. Det fører til at jeg hele tiden føler jeg må innfri, rett og slett fordi jeg føler (vet?) at dersom han finner meg kjedelig, hopper han rett til en annen. Sikkert ikke mange som tror meg når jeg sier dette, men jeg skulle virkelig ønske han ikke hadde kjendisstatus. Det hadde gjort alt så mye enklere.

Anonym poster: 3568f33dacc7fb5218949bf77a145f08

• Liker 1
Gjest energibånd
Skrevet

..i verste fall risikerer man jo å havne i media som den nye flammen til. Ikke noe å trakte etter, og absolutt ikke noen drøm.

Anonym poster: 96ff6aab02e7271bccb60abccd22afd2

Helt enig. Dette er årsaken til at jeg aldri kommer til å date kjendiser. Også syns jeg hele dette "kjendiseriet" er tull. Å havne på forsiden av se&hør som den nye flammen til en eller annen tilfeldig kjendis, er sosialt selvmord!

AnonymBruker
Skrevet

Hører at Per Ståle Lønning er singel igjen..........(ikke negativt ment, jeg liker fyren men er nok for ung for ham)

Anonym poster: aae14226f1e7b3d9a82edde05c18f621

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en sommerflørt med en australsk kjendis for noen år tilbake da jeg studerte et semester i Sydney. Han har blitt ganske kjent nå, men han fortjener det for han var en super fyr på alle måter. Oh those summer nights :rodmer:

Anonym poster: 66dce9bb499be35e1fb5de006ee145c6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt meg med en kjendis og han ville møte meg igjen flere ganger. Men hehehe, han er så sprø at jeg takket for den ene hyggelig gangen og var fornøyd med det. :fnise:

Anonym poster: fbb4f2368fc7784686503f155ad0f804

Skrevet

Men dere tok jo sjansen å date en kjendis, det må jo ha vært positive tanker for å gjøre det, akkurat som om noe skulle gå i oppfyllelse?! Drøm? Morsom? Noe å snakke med venner/ venninner om....

AnonymBruker
Skrevet

Men dere tok jo sjansen å date en kjendis, det må jo ha vært positive tanker for å gjøre det, akkurat som om noe skulle gå i oppfyllelse?! Drøm? Morsom? Noe å snakke med venner/ venninner om....

Datet en kjendis, men ALDRI for status eller ha noe å skryte av.

Tvert om holdt vi det hemmelig for jeg ville ikke i aviser og styr, det kom likevel ut i Danmark, heldigvis ikke lenger. Hadde en affære med en vokalist i et irsk band. Ikke u2 ;)

Anonym poster: 2ffc1578a39c35bc5e3ab1fba9efb64b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For min del er det fordi jeg falt for personen. Tro det eller ei, men kjendiser er bare vanlige mennesker de også. Rykter begynte raskt å gå, og synes ikke det er så veldig stas å bli omtalt som "hun som holder på med...". Kommer jo selvfølgelig an på kjendisen og kjendisstatusen, men jeg merker svært lite til at han har kjendisstatus når jeg er alene sammen med ham.

Anonym poster: 3568f33dacc7fb5218949bf77a145f08

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert en del som tenker sånn, det er vel en av grunnene til at en del kjendiser vasser i tilbud - hvorav alle ikke er så seriøse. Jeg har ikke datet en kjendis, men en som var veldig populær i et nokså stort mediemiljø, og det var fordi jeg falt pladask for ham, jeg visste ikke hvor landet lå, for å si det sånn. Nå tror jeg ikke det var så avgjørende for hvorfor det ikke funket mellom oss, men jeg tror jeg hadde taklet dårlig å være sammen med ham på den tiden - han var et sosialt midtpunkt, mange jenter ville ha ham osv, og det ville ikke blitt mange kvelder i sofaen eller bare oss to, tror jeg. Bra fyr, og han hadde utstråling og sosiale evner som gjorde ham veldig sjarmerende.

Anonym poster: e825a05cb9351ad7df15313128a9e35c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...