Gå til innhold

Erfaringer med Body Pump Easy på Fresh?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, som overskriften så informativt spør; noen som har vært med på BodyPump Easy-timene hos Fresh Fitness?

Hvordan er de? Hvor krevende?

Anonym poster: 8353dbf87256ba4c42a0aa97163f6e8a

• 7 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter opp denne siden jeg lurer på det samme selv :)

Anonymous poster hash: 65743...d6a
Skrevet

I følge nettsidene deres så har de gratis prøvetime, så hvorfor ikke prøve en sånn bodypump greie for å se om det er hva dere liker da?

Skrevet

Ja, som overskriften så informativt spør; noen som har vært med på BodyPump Easy-timene hos Fresh Fitness?

Hvordan er de? Hvor krevende?

Anonym poster: 8353dbf87256ba4c42a0aa97163f6e8a

På nettsiden deres står det:

"BODY PUMP er en styrketime som passer alle, uansett nivå." Her vil instruktøren bruke god tid på teknikk slik at medlemmene blir kjent med seg selv, vektene og konseptet.

Da tviler jeg for at det er spesielt krevende de første gangene, men at man tilpasser seg til det nivået man er på. Sånn er det jo for alle Body Pump timer hos treningskjedene.

Skrevet

Veldig kjekt å begynne med denne timen da instruktøren går grunndig igjennom alle øvelsene.

Jeg var veldig utrent første gang jeg var med på en slik time, men hadde ingen problem med å følge hele timen. Ble sliten og støl men det var forventet mtp hvor dårlig form jeg var.

Nå trener jeg BP et par ganger i uka og er helt avhengig. Denne timen har gjort mye bra for kroppen min.

Anonymous poster hash: 6c14e...f77

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar, dere! :)

Fant en egen artikkel om Body Pump Easy på nettsiden deres, men alltid kjekt å høre andres erfaringer.

Jeg kommer uansett til å begynne på FF og trene andre gruppetimer. Var bare litt usikker på om t.o.m. BP Easy ville bli for hardt for meg som har null erfaring med styrke, men svaret til AB var akkurat det jeg håpet på :) Mulig jeg bare bruker stang uten vekter første gang, og så får jeg drite i om noen ser rart på meg ;)

Hilsen "tråddytter"

Skrevet

Hei "Tråddytter". Du klarer fint å ha på minste vekta (røde vekter 1.25 kg x 2=2.5 kg) som startvekt. I hvert fall på oppvarming, bryst og biseps.

Så kan du ta på en blå vekt i tillegg til den røde på ben (blå vekter 2.5 kg x 2= 5 kg) så den totale vekta blir 7.5 kg på ben. Ben er første låt etter oppvarming. Så kan du gå ned til bare blå (2.5 kg x 2= 5 kg) på rygg og ned til rød (1.25 kg x 2= 2.5 kg) på bryst og biseps. Men instruktøren er flink og sier om du skal opp i vekt eller ned i vekt iforhold til hvilken øvelse dere skal igjennom.

Det klarte jeg greit på første time, og som sagt så var formen min rævva. Jeg hadde lest feil på timeplanen og trodde jeg skulle på Body Balance, fordi jeg hadde tenkt å begynne pent og forsiktig. Der tok jeg feil gitt... Men det var virkelig ikke så ille.

Og før du vet ordet av det, så er grønn startvekta og fire grønne beinvekta ;) (en grønn veier 5 kg)

• Liker 1
Skrevet

Oi, haha, skjønner... :laugh: Tusen takk for tips!

Skrevet

Oi, haha, skjønner... :laugh: Tusen takk for tips!

Like greit å gi deg all informasjon med en gang :fnise:

Ha det gøy!!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...