AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #1 Skrevet 1. april 2013 Vet ikke hva det er, men jeg er sliten i skuldrene, kjennes ut som jeg bærer en for tung ryggsekk selv om jeg ikke har gjort noe fysisk. Noen som vet hva som kan hjelpe? Er mann på 25. sliter med depresjoner, men tror ikke det er relevant. Anonym poster: 92292aafe7feb7a45beb9187737cbbda
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2013 #2 Skrevet 1. april 2013 Kan det være muskelspenninger? Jeg ville foreslå å oppsøke lege for evt. henvisning til fysioterapeut og å begynne å trene, hvis du ikke allerede gjør det. Trening hjelper også ofte på for den mentale tilstanden.
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 2. april 2013 #3 Skrevet 2. april 2013 Sitter du mye fremoverlent eller luter med ryggen? Du må begynne å trene eller få akupunktur i nakkemusklene og rundt der, har ikke prøvd sistnevnte i nakken, redd for nåler.
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 2. april 2013 #4 Skrevet 2. april 2013 (endret) Kan det være muskelspenninger? Jeg ville foreslå å oppsøke lege for evt. henvisning til fysioterapeut og å begynne å trene, hvis du ikke allerede gjør det. Trening hjelper også ofte på for den mentale tilstanden. Trening hjelper på alt, fordelene er langt større enn ulempene. (Om de finnes) Endret 2. april 2013 av Valiumsjunkie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå