Hulderen Skrevet 1. april 2013 #21 Skrevet 1. april 2013 Det må da være lov å gi nummeret til noen man liker, selv om man kanskje ikke blir interesert senere? TS er ikke synsk, så å utveksle nummer er en måte å bli bedre kjent før man vurderer om den andre er kjærestemateriale. Til TS: Du må bare gi helt klar beskjed. Virker ikke det, så blokker vedkommende så du ikke får SMS eller telefoner.
Gjest Tidssone Skrevet 1. april 2013 #22 Skrevet 1. april 2013 Jeg har lest denne tråden med øyenbrynet lettet. Wow. Jeg mener. Wow. Går det virkelig an å henge seg så mye opp i at et telefonnummer ble gitt bort? Dere får det jo faenmeg til å høres ut som om det var HENNES feil at mannen oppfører seg som en psykostalker. 2
TheHairyToothfairy Skrevet 1. april 2013 #23 Skrevet 1. april 2013 jeg beklager å si det, men feilen er at du er hyggelig i begynnelsen. norske menn klager høylytt om at norske kvinner er bitchete og avvisende, men det er dessverre slik at en del av oss legger opp til dette selv med å være litt vel overivrige og pågående. jeg kan dessverre ikke (eller heldigvis) ikke forklare så veldig godt hva dette greiene faktisk er for noe, men jeg velger å tro at det handler om en salig blanding av usikkerhet, kåthet og manglende erfaring om hvordan noe slikt fungerer. kombiner det hele med at de en av hundre ganger opplever at det funker, og du har det gående. klar tale fra begynnelsen om du merker at det er en viss pågang du ikke er interessert i. sett grensene og spillereglene med en eneste gang, så er du litt mer safe. dog, det finnes de som ikke tar det hitet heller..
TheHairyToothfairy Skrevet 1. april 2013 #24 Skrevet 1. april 2013 og, i tillegg. at man gir bort telefonnummeret er ikke invitasjon til giftemål, sex og koseprat. dog, jeg støtter at det ikke er en så forbasket god ide alltid.
Strixvaria Skrevet 1. april 2013 #25 Skrevet 1. april 2013 (endret) Herregud, alle kan da gjøre en feil, det er dessuten veldig fort gjort å gi ut nr sitt når den andre parten tar initiativet osv., særlig mtp. å ikke være uhøflig, og spesielt hvis vedkommende er noenlunde ålreit der og da. Jeg har selv vært der (tro det eller ei) - det er lett å la seg rive med i situasjonen (gitt konteksten), men så sitter man etterpå og angrer, for da begynner meldingene, anropene og stalkinga. Det er faktisk jævlig creepy, og det jeg lurer mest på er hva disse menneskene tror de kommer til å oppnå med slik oppførsel.. Det beste er å blokkere nummeret; det gjorde jeg. Noen tar nemlig svarene dine - uavhengig av hva de inneholder - som positiv respons, og tolker dermed at siden de faktisk får et svar, så er det bare å kjøre på (evt. "hun gjør seg bare kostbar" o.l.). Bare blokker nummeret, så blir du kvitt fyren. Endret 1. april 2013 av Strixvaria
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #26 Skrevet 1. april 2013 Jeg har lest denne tråden med øyenbrynet lettet. Wow. Jeg mener. Wow. Går det virkelig an å henge seg så mye opp i at et telefonnummer ble gitt bort? Dere får det jo faenmeg til å høres ut som om det var HENNES feil at mannen oppfører seg som en psykostalker. Klassisk nett-hets og victim-blaming. Anonym poster: d4ae6ef5c59f2626073240f2f46337c5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå