Gjest spavalica Skrevet 1. april 2013 #1 Skrevet 1. april 2013 Traff en mann på byen,snakket litt sammen og det var jo alt.Han virket hyggelig,vi utvekslet nummer,men jeg ga klar beskjed at jeg er ikke interessert i noe mer enn vennskap.Nå holder jeg på å bli gal.Han har drevet og sendt meg mld hver dag i nesten 2 mnd.I begynnelsen prøvde jeg å være hyggelig,men etter en stund klikket det for meg og så skrev jeg at han må slutte å plage meg,nok er nok.Da begynte han å ringe!Svarte en gang og ba ham slutte med hele greia.Men nei,fikk meldinger i går kveld Han virket ikke dum,men det må være noe som skurrer alvorlig der. Og det er ikke første gang at jeg treffer sånne masete,halvgale menn.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #2 Skrevet 1. april 2013 Herregud, ikke driv å del ut nummeret ditt på byen til folk du vil være "venner" med. Anonym poster: 39021b5180f9e5cf9a5b244158d4d4e1 8
Gjest spavalica Skrevet 1. april 2013 #3 Skrevet 1. april 2013 Herregud, ikke driv å del ut nummeret ditt på byen til folk du vil være "venner" med. Anonym poster: 39021b5180f9e5cf9a5b244158d4d4e1 Jeg er voksen og gjør som jeg vil Deler ikke nr i hytt og pine,men alle vel kan gjøre feil
Kriz Skrevet 1. april 2013 #4 Skrevet 1. april 2013 Uff så slitsomt det er med sånne folk. Ga bedskjed til ei jente at jeg ikke likte å sende masse sms, jada jeg forstår, men nå får jeg meldinger hele tida, hver dag, flere ganger om dagen, er slitsomt syns jeg. Men er ikkje så gale som deg da. Jeg ville sagt til han at hvis ikke han slutter så anmelder du han for trakasering og sier du ønsker ikke å være venn en gang når han holder på slikt 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #5 Skrevet 1. april 2013 Jeg er voksen og gjør som jeg vil Deler ikke nr i hytt og pine,men alle vel kan gjøre feil Du ber om råd men forteller at du gjør som du vil? Uansett. Fra nå av så røder jeg deg til å ikke gi nr ditt til folk du møter i fylla. Den der jeg-vil-bare-være-venn-greia funker ikke. For å takle han du har igla på deg, så anbefaller jeg å få en kamerat til å ta telefonen neste gang han ringer. Gjerne en med skikkelig mørk stemme. Ett enkelt: slutt å ring dama mi. Anonym poster: 31da75dd63127b118a4240b8c4e2796d
Gjest Elissima Skrevet 1. april 2013 #7 Skrevet 1. april 2013 Opplevde det samme jeg og. Jeg pleier ikke dele ut nr mitt til gud og hvermann men shit happens. Hadde visst skravla med en fyr på byen forrige helg (kun snakket med han, ikke noe mer) og gitt han tlf.nr mitt. Etter det har han sendt masse meldinger,invitert meg på middag etc. Har sagt jeg ikke er intr, da sa han at han ville bli min nye bestevenn. En kompis mener at han bare vil pule meg hehe. Og DET skjer ikke. Du må bare være tydelig. Inviterer han deg med på noe, si nei. Jeg har vært veldig avvisende og nå har jeg ikke hørt noe mer. Mange menn vil se på dette som en utfordring, da de vil ha det som er vanskelig tilgjengelig. Det står det hvertfall i psykologi-bladet mitt. 1
Gjest Tidssone Skrevet 1. april 2013 #8 Skrevet 1. april 2013 Dersom vi slutter å dele ut telegonnumrene våre, i tillegg til alle andre feil vi tillater oss å gjøre, ville det ikke eksistert et singelforum her.
Kriz Skrevet 1. april 2013 #9 Skrevet 1. april 2013 skal man la være å bli kjent med andre og utveksle telefonnr med andre fordi det finne noen få idioter? 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #10 Skrevet 1. april 2013 skal man la være å bli kjent med andre og utveksle telefonnr med andre fordi det finne noen få idioter? Nei virkelig ikke. Men når en møter noen på byen, så er det ikke søken etter vennskap som får dem til å prate med dere, eller? Anonym poster: 31da75dd63127b118a4240b8c4e2796d 2
Kriz Skrevet 1. april 2013 #11 Skrevet 1. april 2013 i mitt tilfelle så var det ikke på byen, men uansett, er jo lett å være etterpåklok når de virker normale når du møter dem. Kan til dels være enig at byen er ikke plassen får å søke nytt vennskap med det motsatte kjønn (eller med samme for homofile). Men nå søkte ikke hun vennskap slik jeg forstod, men sa i fra at det var kun vennskap, altså at han ikke måtte forvente noe mer.
Gjest spavalica Skrevet 1. april 2013 #12 Skrevet 1. april 2013 Du ber om råd men forteller at du gjør som du vil? Uansett. Fra nå av så røder jeg deg til å ikke gi nr ditt til folk du møter i fylla. Den der jeg-vil-bare-være-venn-greia funker ikke. For å takle han du har igla på deg, så anbefaller jeg å få en kamerat til å ta telefonen neste gang han ringer. Gjerne en med skikkelig mørk stemme. Ett enkelt: slutt å ring dama mi. Anonym poster: 31da75dd63127b118a4240b8c4e2796d Ja,jeg ber om råd,men gjort er gjort Utveksling av tlfnummer er helt vanlig,spesielt hvis man er singel Takk for råd
Gjest Lincoln Skrevet 1. april 2013 #13 Skrevet 1. april 2013 Ja,jeg ber om råd,men gjort er gjort Utveksling av tlfnummer er helt vanlig,spesielt hvis man er singel Takk for råd Det er ikke vanlig å gi nummeret til folk man ikke er interessert i nei. 5
Alina X Skrevet 1. april 2013 #14 Skrevet 1. april 2013 Jeg synes hun skrev at hun bare ville ha vennskap? I såfall så burde jo fyren skjønne at han har blitt "avvist"som eventuelt kjæreste/ligge-med materiale og la det være. Kanskje ignorert henne hvis han var ute etter noe mer enn vennskap. Og når man ringer noen HELE TIDEN så er det litt psykopatisk.
Ferny Skrevet 1. april 2013 #15 Skrevet 1. april 2013 Traff en mann på byen,snakket litt sammen og det var jo alt.Han virket hyggelig,vi utvekslet nummer,men jeg ga klar beskjed at jeg er ikke interessert i noe mer enn vennskap.Nå holder jeg på å bli gal.Han har drevet og sendt meg mld hver dag i nesten 2 mnd.I begynnelsen prøvde jeg å være hyggelig,men etter en stund klikket det for meg og så skrev jeg at han må slutte å plage meg,nok er nok.Da begynte han å ringe!Svarte en gang og ba ham slutte med hele greia.Men nei,fikk meldinger i går kveld Han virket ikke dum,men det må være noe som skurrer alvorlig der. Og det er ikke første gang at jeg treffer sånne masete,halvgale menn. Hahaha! Hvorfor gir du nummeret ditt til en mann som du ikke er interessert i engang? 1
Nattjenta Skrevet 1. april 2013 #16 Skrevet 1. april 2013 (endret) Hvor mange ganger må hun få slengt i trynet om hvorfor hun har gitt han nummeret sitt? Nå til dags har folk faktisk lov til å være venner med menn uten å måtte flørte. Jesus, leser dere ikke det hun skriver eller? Gjort er gjort, og hun vil ha råd om hvordan hun kan bli kvitt han. Av og til lurer jeg nesten på om noen her inne ikke kan lese skikkelig. TS: Jeg ville skrevet en lang og tydelig melding om at han ikke slutter så anmelder du han. Hjelper ikke det så blokkerer du nummeret hans. Endret 1. april 2013 av Nattjenta 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #17 Skrevet 1. april 2013 Hvor mange ganger må hun få slengt i trynet om hvorfor hun har gitt han nummeret sitt? Nå til dags har folk faktisk lov til å være venner med menn uten å måtte flørte. Jesus, leser dere ikke det hun skriver eller? Gjort er gjort, og hun vil ha råd om hvordan hun kan bli kvitt han. Av og til lurer jeg nesten på om noen her inne ikke kan lese skikkelig. TS: Jeg ville skrevet en lang og tydelig melding om at han ikke slutter så anmelder du han. Hjelper ikke det så blokkerer du nummeret hans. At det er lov nå til dags? What... Så klart var det lov å være venner med hverandre før også. Anonym poster: 2f93f989db1042c790c0beb5b76a94a8
Eriks Skrevet 1. april 2013 #18 Skrevet 1. april 2013 (endret) Jeg synes hun skrev at hun bare ville ha vennskap? I såfall så burde jo fyren skjønne at han har blitt "avvist"som eventuelt kjæreste/ligge-med materiale og la det være. Kanskje ignorert henne hvis han var ute etter noe mer enn vennskap. Om man tar alle de uttrykkene der bokstavlig blir det veldig lite action. "Jeg har type", "Du kan bli over, men du får bare sove på sofaen", "Nei", "Det blir ingen sex i kveld", osv. Er enig i at mannen burde gitt seg for lenge siden dersom han var normalt oppegående. Mitt forslag er å bare ignorere han helt. IKKE svar på noe av det han skriver. Får han ingen svar vil han etterhvert gi seg. Endret 1. april 2013 av Eriks
Gjest Kalkunkrøll Skrevet 1. april 2013 #19 Skrevet 1. april 2013 Jeg er voksen og gjør som jeg vil Deler ikke nr i hytt og pine,men alle vel kan gjøre feil Det er jo sånn han tenker når han ringer deg a. Jezuz. 2
Gjest spavalica Skrevet 1. april 2013 #20 Skrevet 1. april 2013 Vi var en hel gjeng som var ute.Traff noen bekjente og han var i den gjengen.Han virket hyggelig,har barn i samme alder sånn at vi snakket om alt mulig.Det var jo ikke noe flørting på gang og som sagt han fikk klar beskjed at jeg er ikke ute etter noe mer enn vanlig vennskap.Tror jeg skal blokkere nummeret og problem løst. Takk alle sammen P.S.Var ikke klar over at det er sååå farlig å gi nummeret sitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå