Gå til innhold

Moffedilles vei til familielykke


Moffedille

Anbefalte innlegg

Da var det endelig april, og vi er nå prøvere på ordentlig! Jeg har vært klar i mange år, men jeg har en samboer som holdt litt igjen, han tenker litt mer langsiktig og fornuftig enn meg noen ganger, men nå er vi altså i gang, endelig! :)

Jeg blir 25 i år, og samboer blir 34 i år, og vi har vært sammen i 10 år dette året her, har bodd sammen i ca 6 år, og eier eget hus. Vi har ei kattefrøken på 5, og en hannhund på 2 år. Begge har fast jobb, han 100%, mens jeg kun har 60% pluss mer ved behov, men titter etter mere stillingsprosent, men det er mange om beinet der ute. Men vi klarer oss fint, og det vil vi også gjøre om vi får barn før jeg får 100% også. Det er godt å vite. :)

Jeg kommer ikke til å teste med el tester enda, jeg har relativt god oversikt over syklusen, har ikke brukt prevensjon på 5 år.

Har også hatt en SA for et par år siden.

Nå venter jeg mensen den 4. april, så etter det er det fill fokus på soveroms aktiviteter ;) vi øvde litt i dag, det er jo tross alt april måned.. Hihi..

Har begynt med folat også.

Jepp, da er vi i gang, litt små skummelt, men utrolig moro og spennende også!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hallo:

Her vil jeg følge med :) Har begynt prøvingen selv denne måneden, så er litt i samme båt (med unntak at jeg ikke aner hvordan syklusene mine er siden jeg akkurat har sluttet på p-piller)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Her vil jeg følge med :) Har begynt prøvingen selv denne måneden, så er litt i samme båt (med unntak at jeg ikke aner hvordan syklusene mine er siden jeg akkurat har sluttet på p-piller)

Hei og velkommen :)

Den gang jeg sluttet på pillene tok det noen mnd. Før det stabiliserte seg, men da brukte vi beskyttelse. Men har ei venninne som har blitt gravid rett etter pille sluttv2 ganger, hun rakk ikke å få mensen før testen var possitiv ;)

Her vil jeg også gjerne følge :popcorn:

Alltid spennende å starte prøvingen :) :) masse lykke til ;)

Hei og velkommen :)

Ja, er veldig spennende, nå er vi jo på vei til å snu om på hele livet vårt :)

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var mensen kommet, kom på fredag i stedenfor torsdag. Så da er det bare å vente til den er ferdig, pleier å ha korte blødninger heldigvis :) og så fort den er over blir det nok mye sengekos fremover, tenker vi prøver oss på en annen hverdag løsning fra mensen slutter til det nærmer seg test dag igjen ;)

Her om dagen diskuterte vi litt navn faktisk, er så koselig å snakke og planlegge litt ting fremover :) og i påska var vi på fjellet og gikk på ski, da diskuterte vi hvem av oss som måtte lære oss å trekke pulk fremover, hihi, tror n det blir samboer sin jobb, jeg føler meg litt som bambi på isen når jeg har ski på beina :P

I dag har vi ingen planer, samboer lager egg og bacon frost nå, bikkja har fått en liten ruslerunde, og vi har trent litt lp, så han slapper av litt nå, og senere i dag skal vi gå en lengre tur sammen i det fine været som er i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi i gang ;) litt tidlig med tanke på når el er, men kjekt å trene litt også ;)

Dette er så spennede! Er spent på når det klaffer, og på hvor bekymret jeg vil bli ovenfor sa og ma, med tanke på den sa jeg har hatt tidligere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei! Vi skal også begynne prøving, jeg sluttet akkurat på prevensjon. Litt skummelt, men veldig spennende! Kanskje jeg kan følge deg? :-) vi er også 25,har akkurat kjøpt hus og skal ha med oss pusekladden vår dit når vi endelig er innflyttingsklare. Jeg tror vi er ganske like på syklus, så her blir det interessant å følge med! :-)

Lykke til! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...