Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

"

Endret av Missy1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke noe pasientombud eller noe du kan ta kontakt med?? :( når det kommer til brystasymetri, her skal du høre.. Jeg oppsøkte 4-5 kirurger landet rundt for å få bukt med mitt problem, brystasymetri. Jeg har vel 1,5 eller 2 cup i forskjell og går alltid med sportsbh. Alle kirurgene jeg oppsøkte ga meg samme svaret på de spørsmålene jeg hadde. Uansett hva man gjør eller hvordan man gjør det, så er det kjempevanskelig å korrigere asymetrien slik at det blir mest mulig likt, det vil alltid være en forskjell. Derfor bør man gå til kirurger som er kjent for å ha erfaring med å bygge opp bryst så de blir like. Feks ei jeg har snakker med på nettet hadde samme utgangspunkt som deg, hun møtte en kirurg som hadde mye erfaring og han fikset det slappe og store brystet, puttet en del silikon i begge, og selv om det er tydelig forskjell, så er deg utrolig mye bedre enn det var. Jeg selv har ikke fått utført operasjon fordi jeg ikke fant en kirurg jeg var trygg på, opplevde mye av det du opplevde før operasjonen og da ville jeg ikke.

Anonym poster: 951bc3cfd0a08b3ca2c5958c16162ff1

Skrevet (endret)

"

Endret av Missy1
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg selv har ikke fått utført operasjon fordi jeg ikke fant en kirurg jeg var trygg på, opplevde mye av det du opplevde før operasjonen og da ville jeg ikke.

Er det ikke bare å gå til litt flere kirurger, og så høre hva de mener, sammenlikne, og velge den som ga deg mest gode vibber?

Skrevet

Hvor var det?

Skrevet (endret)

"

Endret av Missy1
Gjest Tekola
Skrevet

Innlegg fra utestengt bruker fjernet.

Tekola, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...