AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #1 Skrevet 1. april 2013 Virker som om jeg er omtrent eneste som aldri har onanert her i verden... Jeg er oppdratt til at ordentlige piker ikke gjør sånt, og at kvinner skal være seksuelt tilbakeholdne. Har derfor aldri onanert, har heller hatt mye sex når behovene har meldt seg. Det er jo baksider med det, som f.eks at jeg ikke selv kan kontrollere når jeg skal få tilfredsstilt mine behov (det er jo mannen som styrer når han vil og når han ikke vil ha sex), men skammen sitter så dypt i meg at det ikke kommer til å skje... Flere som er som meg? Noen som vet om noen statistikker? Hvor vanlig er det for kvinner å ha onanert / å IKKE ha onanert noensinne? Anonym poster: d453d0251a99b5c1623dd8db163a228c 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #2 Skrevet 1. april 2013 Vent litt nå. Du har masse sex med en du ikke er gift med, men du onanerer ikke på grunn av skam? Ta å få brent en BH eller to nå, så du kan nyte det å være kvinne! Anonym poster: 4c432e55cfab6353a87685232457b5c8 2
Thalassos Skrevet 1. april 2013 #3 Skrevet 1. april 2013 (endret) Vent litt nå. Du har masse sex med en du ikke er gift med, men du onanerer ikke på grunn av skam? Ta å få brent en BH eller to nå, så du kan nyte det å være kvinne! Anonym poster: 4c432e55cfab6353a87685232457b5c8 Ts skriver "det er mannen som styrer...", så jeg tror hun er gift Forstår ikke hva som er galt med onani, og jeg hadde som voksen klappet til mine foreldre om de hadde fortalt med det. Det er så utrolig viktig å bli kjent med sin egen kropp, ikke bare for nytelse, men selvtillit, sykdom osv også. Hvorfor ikke gå frem forsiktig? Det er da langt mer uskyldig enn sex. Endret 1. april 2013 av Adegami
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #4 Skrevet 1. april 2013 Hvordan kan det være skammelig å ha det godt med sin egen kropp? Sex med andre blir jo også mye bedre hvis man selv vet hvor man liker å bli befølt og hva som fungerer for at man skal få orgasme. Og det er IKKE mannen som bestemmer når man skal ha sex. Anonym poster: 8a4bb9c8ed3b469efc7d3ca228442235
smilo Skrevet 1. april 2013 #5 Skrevet 1. april 2013 Jeg oppfatter deg dithen at du heller ikke tør ta initiativ til sex med mannen din, for "pene jenter" gjør ikke slikt. Jeg kjenner meg igjen, men jeg skal si deg en ting (snakker av erfaring) .. Sexen bli utrolig mye bedre om man får den selvtilliten og tryggheten som gjør at man tør å utforske seg selv, legger vekk skammen og begynner å føle på hva DU vil. Og jeg er ganske sikker på at din mann vil bli gledelig overrasket
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå