TheHairyToothfairy Skrevet 4. april 2013 #41 Skrevet 4. april 2013 Det er jo klart at folk du har mye kontakt med (på chatten, på veggen etc) vil vises på forsiden av timelinjen, men ikke folk som snoker på profilen din. Anonym poster: 5cdb2d33307ba3aa95e4d673105947ae jeg er litt usikker på hvordan dette kan være så klart for vilkårlige kg-brukere når relativt mange app-utviklere ikke vet svaret.
Lutetium 71 Skrevet 4. april 2013 #42 Skrevet 4. april 2013 Lever denne myten enda?? Vandrehistorier fra 90-tallet sirkuleres visstnok jevnlig på facebook, så dette burde ikke overraske noen. De kalles ofte "hoax", og er low-tech varianten av datavirus. Bonusen er at de er særdeles vanskelige å ta knekken på.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2013 #43 Skrevet 4. april 2013 Jeg har en salig blanding av folk jeg interagerer mye med, og folk jeg aldri interagerer med. Savner den gamle løsningen der man selv valgte hvem som skulle stå på forsiden. Det er også irriterende at folk jeg prater mye med ikke står på lista på chaten, men må søkes opp. Mens folk jeg aldri har chatet med står der alltid. Anonym poster: 1e6ae7313116cacdc48d0ddc90ab379d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå