Gå til innhold

fake mens..gravid?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest heidy

går det an å være gravid uten å vite det.. sånn for eks å gå på p-piller å få fake mens og du er gravid.... vet dere av noen som har fått fake mens? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Xavia

Selv fikk jeg "fake" mens da jeg gikk gravid. Det skjedde helt i begynnelsen på samme tid som jeg egentlig skulle hatt mensen. Blødningene var veldig små, og varte ikke lenge, så det var liksom tydelig at ikke det var skikkelig mens.

Jeg gikk ikke på p-piller selv, men har ei venninde som ble gravis på p-piller og fikk mensen 2 ganger, og negative graviditetstester.... Vet ikke hva som skjedde der gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri opplevd det selv, men vet at det går an. Vet om de som har hatt fast "mens" gjennom hele svangerskapet også, men tror nok at det er mest vanlig de par første månedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble gravid mens jeg gikk på p-piller, men noen fake mens fikk jeg ikke. Derimot slo ikke graviditetstestene ut før jeg var i 10. uke.

Ei venninne av meg hadde fake mens to ganger helt i begynnelsen av svangerskapet, men ho gikk ikke på p-piller da ho ble gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...