AnonymBruker Skrevet 31. mars 2013 #1 Del Skrevet 31. mars 2013 Hva er greia med at det er så flott med bypåske? Påske i Oslo er verste påsken ever! Styggere og verre og mer forsøpla by skal man lete lenge etter. Herregud, det ligger hundedritt overalt, søppelspannene flyter over av engangsgriller og kebab, et hvert grøntområde er okkupert av alkiser, narkomane og andre gjenger. Det er veldig sjelden å se et "normalt menneske" (da legger jeg lista lavt: et menneske som ser ut som det er i stand til å ha en jobb og betale skatt, som ikke er kriminell/tigger) i Oslo i påska. Kollektivtrafikken er full av narkomane og bikkjene deres pluss romfolk. Jeg hører brøling fra fylliker og hundeglam ute, jeg tør/orker knapt gå ut av leiligheten. Hater Oslo. Spesielt når alle med vett til det har kommet seg ut av byen. Da ser man hvilken overvekt av søppelfolk som bor i denne byen. Skjønner ikke at det er mulig engang! Men jeg er tydeligvis den eneste som ser dette. Det eneste jeg ser på facebook er bilder av halvlitere og folk med solbriller som digger Oslo-påske. Skjønner ingenting Anonym poster: c7910e47cb38e21838086f8928f7c81b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2013 #2 Del Skrevet 31. mars 2013 Dere Østlendinger mangler ekte bypatriotisme, hadde det gått så lang som i Oslo i f.eks Ålesund eller Bergen så hadde folket med ordføreren i spissen kjeppjaget både romfolkene og de narkomane. Anonym poster: 05e9c7e382bf7c352bbcc42d54204b7c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 31. mars 2013 #3 Del Skrevet 31. mars 2013 Hvor i Oslo er det du holder til da? Er hvertfall ikke så ille her jeg bor. Stille og rolig. Du trenger jo ikke akkurat henge på Grønland eller Karl Johan heller, fins nok av representable steder i byen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2013 #4 Del Skrevet 31. mars 2013 Hvor i Oslo er det du holder til da? Er hvertfall ikke så ille her jeg bor. Stille og rolig. Du trenger jo ikke akkurat henge på Grønland eller Karl Johan heller, fins nok av representable steder i byen Bor selv på Montebello, ikke mye romfolk her heller. Anonym poster: 05e9c7e382bf7c352bbcc42d54204b7c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 31. mars 2013 #5 Del Skrevet 31. mars 2013 (endret) Jeg skulle gjerne sagt at vi bergensere ikke hadde funnet oss i romfolk, prostitusjon, narkohandel og tigging på hvert gatehjørne. Men det hadde vært blank løgn. Hvis det lokale renovasjonsverket streiker ser Bergen ut som en bosshaug (boss er bergensk for søppel) etter kort tid. Så vi bergensere er ikke mer ryddige enn Oslo beboere. Vi har en offentlig tjeneste med kostebiler som rydder gatene daglig i de mest sentrale strøkene av byen. Det vi har i Bergen er at vi ikke tillater åpenlys narkohandel i byens gater - til det har vi øvre del av Nygårdsparken. Veldig synd for de som bor i området og veldig synd at den flotte parken så sentralt blir ødelagt. Utover det er det veldig greit å slippe åpenlys narkohandel midt på gaten. Vi har også både norske og utenlandske tiggere. Man må være registrert for å tigge - personlig ser jeg gjerne at tiggerturisme blir forbudt. Forskjellen på den norske tiggeren på hjørnet med hatten eller det narkomane surrehodet som tigger på alle busstopp i sentrum kontra de importerte tiggerturistene er aggresiviteten. Og mengden. I området rundt Galleriet og Byparken bybanestopp auler det av fattige damer med skilt "jeg sulten". Endret 31. mars 2013 av Blondie65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2013 #6 Del Skrevet 31. mars 2013 Jeg syns det er nesten like ille med de norske i rusmiljøet som ødelegger lokalmiljøene. Bysentrum der alle de utenlandske tiggerene er, kan man jo lett unngå. Men rundt i bomiljøene florerer det av bråkete idioter, narkomane som går rundt med digre bikkjer de ikke har kontroll på og brølende fylliker som kaster søppel og knuser flasker. Det finnes ingen ydmykhet blant disse, de bare krever og hevder sin rett, samtidig som de er de verste rasistene av alle, og gjerne de som angriper romfolk, feks. Anonym poster: c7910e47cb38e21838086f8928f7c81b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binta Ba Skrevet 31. mars 2013 #7 Del Skrevet 31. mars 2013 Flytt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2013 #8 Del Skrevet 31. mars 2013 Flytt. Hvor? Anonym poster: c7910e47cb38e21838086f8928f7c81b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binta Ba Skrevet 31. mars 2013 #9 Del Skrevet 31. mars 2013 Hvor? Anonym poster: c7910e47cb38e21838086f8928f7c81b Ut fra Oslo. LIker man det ikke, trenger man ikke bo. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medlem Skrevet 31. mars 2013 #10 Del Skrevet 31. mars 2013 Flytt. BINGO! Trives man ikke i Oslo er man helt fritt til å flytte, og la oss som trives her få bedre plass. Eller hva med selv å ta i et tak for å bedre situasjonen enn kun å lire av seg galle på et nettforum? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2013 #11 Del Skrevet 31. mars 2013 BINGO! Trives man ikke i Oslo er man helt fritt til å flytte, og la oss som trives her få bedre plass. Eller hva med selv å ta i et tak for å bedre situasjonen enn kun å lire av seg galle på et nettforum? Hvor i Oslo bor du da? Anonym poster: 05e9c7e382bf7c352bbcc42d54204b7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2013 #12 Del Skrevet 31. mars 2013 Så flytt da! Har selv vært i Oslo alene hele påsken og har hatt det veldig fint. Jeg bor på østkanten, sentrumsnært. Jeg har kjent lukta, men den kjente jeg i byen jeg vokste opp i også. Alt det andre du snakker om høres ut som en skikkelig overdrivelse. Ta et tak selv for å gjøre ting bedre. Selv plukka jeg litt søppel utenfor døra i dag. Anonym poster: d588289df3a2d41ccb065ec8e143ed50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2013 #13 Del Skrevet 31. mars 2013 Får ta meg en tur på Majorstuen og kjefte litt på romfolkene, kanskje vi sees? Anonym poster: 05e9c7e382bf7c352bbcc42d54204b7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 31. mars 2013 #14 Del Skrevet 31. mars 2013 Synes det er supert med bypåske. Trenger ikke å drasse rundt i hundedritt heller, nok med egen terrasse, sol, litt god hvitvin i glasset. Blir det litt kjølig stikker man inn og ser Cancellara vinne Flanderen rundt. Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 31. mars 2013 #15 Del Skrevet 31. mars 2013 Hva er greia med at det er så flott med bypåske? Påske i Oslo er verste påsken ever! Styggere og verre og mer forsøpla by skal man lete lenge etter. Herregud, det ligger hundedritt overalt, søppelspannene flyter over av engangsgriller og kebab, et hvert grøntområde er okkupert av alkiser, narkomane og andre gjenger. Det er veldig sjelden å se et "normalt menneske" (da legger jeg lista lavt: et menneske som ser ut som det er i stand til å ha en jobb og betale skatt, som ikke er kriminell/tigger) i Oslo i påska. Kollektivtrafikken er full av narkomane og bikkjene deres pluss romfolk. Jeg hører brøling fra fylliker og hundeglam ute, jeg tør/orker knapt gå ut av leiligheten. Hater Oslo. Spesielt når alle med vett til det har kommet seg ut av byen. Da ser man hvilken overvekt av søppelfolk som bor i denne byen. Skjønner ikke at det er mulig engang! Men jeg er tydeligvis den eneste som ser dette. Det eneste jeg ser på facebook er bilder av halvlitere og folk med solbriller som digger Oslo-påske. Skjønner ingenting Anonym poster: c7910e47cb38e21838086f8928f7c81b Hvor er dette? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2013 #16 Del Skrevet 31. mars 2013 Hater Oslo. Spesielt når alle med vett til det har kommet seg ut av byen. Da ser man hvilken overvekt av søppelfolk som bor i denne byen. Skjønner ikke at det er mulig engang! Men jeg er tydeligvis den eneste som ser dette. Det eneste jeg ser på facebook er bilder av halvlitere og folk med solbriller som digger Oslo-påske. Skjønner ingenting Søk heller opp siden "stakkars oss", på Facebook. Anonym poster: e2bae3c03ab86d82c6f69688641b53ad 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binta Ba Skrevet 31. mars 2013 #17 Del Skrevet 31. mars 2013 Hvor i Oslo bor du da? Anonym poster: 05e9c7e382bf7c352bbcc42d54204b7c Jeg bor forøvrig på Tøyen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mariah Skrevet 31. mars 2013 #18 Del Skrevet 31. mars 2013 Jeg bare spør; hvor er det disse romfolka holder til? Jeg har ikke sett noen eksemplarer av dem foruten et par ganger i tjukkeste sentrumsgryta, og jeg bor på østkanten. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2013 #19 Del Skrevet 31. mars 2013 Bypåske er fantastisk! Byen er stille og rolig, balkongen er solfylt, marka er ikke stappfull, kinoene går, utepils er lett tilgjengelig og folk er i feriemodus. Anonym poster: 859dd084a12efa9727d68b38c163ae99 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøkna Skrevet 31. mars 2013 #20 Del Skrevet 31. mars 2013 Jeg bare spør; hvor er det disse romfolka holder til? Jeg har ikke sett noen eksemplarer av dem foruten et par ganger i tjukkeste sentrumsgryta, og jeg bor på østkanten. Jeg ser romfolk langt utenfor sentrumsgryta, til og med utenfor oslogrensene. Er jo flere av dem i sentrum da, men sett flere i Lillestrøm og Stovner for eksempel. Over til ts så kommer det jo an på hvor i Oslo man er.. Syns det er mange hyggelige steder i Oslo jeg. Verken tiggere eller narkomane ødelegger dagen min i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå