Gå til innhold

Blir deprimert uten snus

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lyst til å slutte med snus. Jeg er avhengig av snus for å fungere i hverdagen, og slik burde det ikke være. Jeg merker dessuten at jeg har fått misfargede tenner og snuslomme. Jeg vil få en sunnere livsstil, og jeg føler ikke at snus er forenlig med en sunn livsstil.

Jeg er alvorlig avhengig av dette. Jeg bruker massevis av penger, og det går ca 7-9 bokser i uka.

Glemmer jeg snusboksen min noe sted, føler jeg meg fortapt. Jeg vil bare gråte fordi jeg ikke klarer å slappe av. Etter en stund komme abstinensene, og da må jeg bare ha.

Jeg har prøvd å slutte før, men jeg blir så deprimert. Jeg finner ingen glede i det jeg vanligvis liker å gjøre. Det blir ikke det samme å se favorittserien uten snus. Det er noe som mangler. Jeg blir dessuten dritsur på alle rundt meg. Jeg fungerer bare ikke. Klarer ikke å gjøre noe som helst.

Har dere noen tips? Jeg vet at de første dagene er verst, men jeg holder ikke ut den grusomme følelsen av ikke å få min daglige dose snus.

Anonym poster: 4cca39ebe49a0ded3d8ae393ddeda98f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi to. Forsøkte å slutte for fastetiden og klarte bare 5 timer før depresjonen kom luskende. Et kvarter etter jeg hadde tatt en snus, forsvant den som dugg for solen. Gid alle depresjoner hadde vært så enkle å få bort ;)

Klarer å stå imot suget, men ikke de psykiske abstinenssymptomene.

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Gammel tråd dette, men hvordan går det? klart å slutte?

Jeg prøver å slutte nå! Ikke lett.

Anonymous poster hash: 6f809...5aa
  • Liker 1
Skrevet

Ga meg på første forsøk ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...