Gå til innhold

Faller alltid for "feile" gutter

Fremhevede innlegg

Gjest Elissima
Skrevet

Er ærlig jeg, på forumen. Det gir langt mindre smil og triveligheter fra kvinnfolka enn når jeg slenger på litt innøvd sjarm og i virkeligheten. Tro meg, det er ikke ærlighet dere vil ha.

Jo. Jeg takler ikke uærlige menn som er konfliktsky og ikke kan si sin mening. Mine venninner er meget enige. Dere bare TROR vi ikke takler ærlighet :)

Videoannonse
Annonse
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Istedet for å love gull & grønne skoger kan dere mannfolk bare vise at dere er til å stole på da. Vær ærlige!

Var en som sa til meg: Vel, du har jo nummeret mitt så du kan vise meg.. Etter 2-3 meldinger mellom oss var jo det helt klart at hun bare ville ha oppmerksomhet. Er en del damer som ikke er snille heller. Jeg sier nå i alle fall i fra dersom jeg ikke er interessert, mens noen suger tilfredsstillelse ut av oppmerksomheten de får. Skyr slike damer, er pest å plage.

Endret av .-L-.
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Jo. Jeg takler ikke uærlige menn som er konfliktsky og ikke kan si sin mening. Mine venninner er meget enige. Dere bare TROR vi ikke takler ærlighet :)

Det er jo sant :P Er jeg ærlig og sier jeg er snill blir jo dere emo. Neste gang sier jeg noe alla: Du får vente å se.

Endret av .-L-.
Gjest Elissima
Skrevet

Var en som sa til meg: Vel, du har jo nummeret mitt så du kan vise meg.. Etter 2-3 meldinger var jo det helt klart at hun bare ville ha oppmerksomhet. Er en del damer som ikke er snille heller. Jeg sier no i alle fall fra dersom jeg ikke er interessert, mens noen suger tilfredsstillense ut av oppmerksomheten de får. Skyr slike damer, pest å plage.

Det er bra du står på ditt! Damer som bare vil ha oppmerksomhet er ikke bra. Tror aldri damer og menn vil forstå seg på hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...