Gå til innhold

Faller alltid for "feile" gutter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så overskriften sier vel det meste, men tingen er at jeg alltid blir betatt av gutter som jeg ikke burde bli betatt av.. Traff en fyr på vors/fest for noen dager siden, men har visst hvem han var en stund. Han har hatt kjæreste, men de er slått opp nå men han innrømmet at de prøver å ordne opp. Vi var de eneste som var så og si edru og snakket hele kvelden og hadde det veldig kjekt. Han prøvde seg, men siden jeg visste dette med kjæresten så ville jeg ikke at noe skulle skje. Men tingen er at jeg klarer liksom ikke helt ut av hodet. Jeg vet at han kan være flørtete og at han ikke er hundre prosent singel, men likevel er jeg interessert. Noen som kan gi et godt svar på dette, er et stort mysterium for meg :P er alltid også sånn at jeg har større vanskeligheter for å falle for de guttene som er grei og som jeg faktisk vet er interessert... Frustrerende

Anonym poster: 1ade3441065d8e1ba2fbe4eb48bee1a4

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Kalkunkrøll
Skrevet

Heter "feil" a. Høres ut som du leter etter meg. Er du slank? Lets find out together.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, god og rund.Tror ikke noen vil lete etter deg med den innstillingen....

Anonym poster: 38ec08272e94fff05b633d195ea688bf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Heter "feil" a. Høres ut som du leter etter meg. Er du slank? Lets find out together.

Du skriver som en full sjømann, og er den siste som skal rette på andres skrivefeil.

Anonym poster: 11be4b20a1915176221a08044388bc78

• Liker 5
Gjest Morteno
Skrevet

Morsomt hvordan folk forventer å finne drømmetypen på fylle fester.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du skriver som en full sjømann, og er den siste som skal rette på andres skrivefeil.

Makan til kukete kommentar. Kan dere ab-er slutte å være så fordømt irriterende?

Anonym poster: 33b19cf3906fcc7bf00ba6044a4acc4f

Gjest Kalkunkrøll
Skrevet

Faen ble jeg ab, men ja den var fra meg til deg, ab-skit.

AnonymBruker
Skrevet

du får søke på dette forumet så finner du sikkert 100 slike idiotiske poster og svar på dette

Anonym poster: d70e19ebb2d77d2a10f0a8246e39ab1f

AnonymBruker
Skrevet

Så overskriften sier vel det meste, men tingen er at jeg alltid blir betatt av gutter som jeg ikke burde bli betatt av.. Traff en fyr på vors/fest for noen dager siden, men har visst hvem han var en stund. Han har hatt kjæreste, men de er slått opp nå men han innrømmet at de prøver å ordne opp. Vi var de eneste som var så og si edru og snakket hele kvelden og hadde det veldig kjekt. Han prøvde seg, men siden jeg visste dette med kjæresten så ville jeg ikke at noe skulle skje. Men tingen er at jeg klarer liksom ikke helt ut av hodet. Jeg vet at han kan være flørtete og at han ikke er hundre prosent singel, men likevel er jeg interessert. Noen som kan gi et godt svar på dette, er et stort mysterium for meg :P er alltid også sånn at jeg har større vanskeligheter for å falle for de guttene som er grei og som jeg faktisk vet er interessert... Frustrerende

Anonym poster: 1ade3441065d8e1ba2fbe4eb48bee1a4

Kjenner meg igjen, jeg var sånn før. Jeg var den patetiske jenta som stod utafor døra midt på natta til kjekkasen som ikke var interessert og bare lurte meg. Likevel SKULLE jeg få han interessert i meg. Jeg skjems når jeg tenker tilbake på dette. Du trenger å møte andre menn, rett og slett. Og bli bedre kjent med de før du drar på date etc. 90% av alle mannfolk gidder ikke bruke tid på deg om de bare er ute etter å være useriøse. Hvis du stiller krav i tillegg så klarer du raskt å sile ut hvem som er reale mannfolk.

Anonym poster: 39a58cef99b45fa3e63dc4083cfea656

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Morsomt hvordan folk forventer å finne drømmetypen på fylle fester.

godt argument.
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Hehe, når jeg sier jeg er snill, så går det alltid til helvete :P Da blir damene helt forvirret, må slutte å si det. Du kan jo prøve å gå ut med en snill en da, gi det litt tid, kanskje du får følelser.

Endret av .-L-.
Gjest Elissima
Skrevet

Hehe, når jeg sier jeg er snill, så går det alltid til helvete :P Da blir damene helt forvirret, må slutte å si det. Du kan jo prøve å gå ut med en snill en da, gi det litt tid, kanskje du får følelser.

ALLE gutter sier det i begynnelsen, da. Hvis man sier at man er redd for å bli såret fordi exen var slem etc så får man alltid høre "men sånn er ikke jeg, lover at jeg er kjempesnill og vil behandle deg godt." Jada.

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

ALLE gutter sier det i begynnelsen, da. Hvis man sier at man er redd for å bli såret fordi exen var slem etc så får man alltid høre "men sånn er ikke jeg, lover at jeg er kjempesnill og vil behandle deg godt." Jada.

Det fikk jeg høre forrige gang jeg var ute, neste gang tier jeg still. Jeg minnet visst om eksen også, bare for å toppe kaken.

Endret av .-L-.
Gjest Elissima
Skrevet

Det fikk jeg høre forrige gang jeg var ute, neste gang tier jeg still. Jeg minnet visst om eksen også, bare for å toppe kaken.

Ikke sant, ikke lov noe du ikke kan holde. Min ex sa exactly det samme, og det gikk rakt åt helvete. Tror mange gutter faktisk mener det der og da, men så sklir det ut. Så snille gutter, joda de er absolutt bra de, men er ikke sånn at menn er delt i 2 kategorier, snille og slemme. Alle har flere gode og dårlige egenskaper. Man må bare være selektiv og følge magefølelsen. Og ikke tro alt man hører.

Gjest Kalkunkrøll
Skrevet

Du tvinger jo fram et sånt svar når du faktisk går rundt å viser at du er påvirket av eksen din og måler andre ut fra han. Det er ganske turn off med svakhet blant damer også.

Gjest Elissima
Skrevet

Du tvinger jo fram et sånt svar når du faktisk går rundt å viser at du er påvirket av eksen din og måler andre ut fra han. Det er ganske turn off med svakhet blant damer også.

Man blir jo påvirket av dårlig oppførsel og utroskap. Og jeg har bare sagt at jeg er redd for å bli såret uten å gå så veldig mye mer inn på det. Men er unødvendig av menn å overtale deg til å bli med på date "for de skal aldri såre deg og behandle deg som en gudinne".

Gjest Kalkunkrøll
Skrevet

Man blir jo påvirket av dårlig oppførsel og utroskap. Og jeg har bare sagt at jeg er redd for å bli såret uten å gå så veldig mye mer inn på det. Men er unødvendig av menn å overtale deg til å bli med på date "for de skal aldri såre deg og behandle deg som en gudinne".

Unødvendig å vise at man er sårbar for å bli med på en date også.

Gjest .-L-.
Skrevet

Hva skal vi si når dere spør da? Er jævlig tullete å spørre om vi er snill for å så gå helt emo når man sier at man er :fnise:

Gjest Elissima
Skrevet

Unødvendig å vise at man er sårbar for å bli med på en date også.

Jeg takket nei til alle 3 som spurte meg forrige helg. Og han ene driver fortsatt og insisterer på at jeg bør satse på han fordi han er så snill... Men er ikke interessert.

Istedet for å love gull & grønne skoger kan dere mannfolk bare vise at dere er til å stole på da. Vær ærlige!

Gjest Kalkunkrøll
Skrevet

Jeg takket nei til alle 3 som spurte meg forrige helg. Og han ene driver fortsatt og insisterer på at jeg bør satse på han fordi han er så snill... Men er ikke interessert.

Istedet for å love gull & grønne skoger kan dere mannfolk bare vise at dere er til å stole på da. Vær ærlige!

Er ærlig jeg, på forumen. Det gir langt mindre smil og triveligheter fra kvinnfolka enn når jeg slenger på litt innøvd sjarm og i virkeligheten. Tro meg, det er ikke ærlighet dere vil ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...