Nikki Skrevet 28. mars 2004 #1 Skrevet 28. mars 2004 Hei. Jeg og min mann skal til Canada i sommer og jeg lurer på om det er noen som vet hvor man kan få kjøpt billige flybilletter? Vi skal kun ha flybilletter og ikke noe mere.
Arkana Skrevet 28. mars 2004 #2 Skrevet 28. mars 2004 Her har jeg ofte funnet de billigste flybillettene. Reisefeber har av og til gode tilbud de også.
April Skrevet 29. mars 2004 #3 Skrevet 29. mars 2004 Normann reiser har også en del tilbud dit, mener jeg.. Hvor skal du? -juni04 elsker Canada
Miranda Skrevet 29. mars 2004 #4 Skrevet 29. mars 2004 Jeg vil også til Canada, spesielt hit Jeg Vil, Jeg Vil (Kanskje neste sommer?)
April Skrevet 29. mars 2004 #5 Skrevet 29. mars 2004 Jeg vil også til Canada' date=' spesielt hit Jeg Vil, Jeg Vil (Kanskje neste sommer?) Vært det mange ganger jeg Men jeg blir med deg til neste år jeg, hvis jeg får lov :vær-så-snill-smiley:
Siam Skrevet 30. mars 2004 #6 Skrevet 30. mars 2004 Vi skal til Canada, nærmere bestemt Montreal i aug/sept. i et bryllup! Jeg vil veldig gjerne ha tips fra dere som har vært der. Lurer på å ta en tur til Niagara, for det er vel ikke så altfor langt unna? Noen som kjenner noe til om det går an å ta tog fra Montreal til Niagara? Eller buss? Eller er det like greit å leie bil? Noen fine steder å overnatte? juni04, vet du?
April Skrevet 30. mars 2004 #7 Skrevet 30. mars 2004 Det er et stykke fra Montreal til Niagara, men det er sikkert like greit å leie bil..Vi leide bil da vi var der for 2 år siden og jeg tror gutta som kjørte synes det var veldig oversiktlig og greit å kjøre der! Vi var i Toronto og derfra til Niagara mener jeg det tok halvannen time og kjøre! Og Montreal ligger et godt stykke derfra! Jeg husker ikke helt hvor langt..Jeg bodde i Toronto fra 92-93, men jeg var aldri i Montreal! Ellers sjekka jeg mest ut hoteller i Toronto! Men den siden her ser ganske grei ut! Mamma og pappa var til Montreal når vi bodde der, så jeg kan høre litt med de! Ellers skal jeg sjekke Canada bøkene mine når jeg kommer hjem! -kan jeg være med i kofferten din?
Siam Skrevet 30. mars 2004 #8 Skrevet 30. mars 2004 Takk, juni04! Supert om du kan sjekke bøkene dine hvor langt det er fra Montreal til Niagara, og siden du er så grei så kan du sitte i kofferten! Klart det!
meta2 Skrevet 30. mars 2004 #9 Skrevet 30. mars 2004 God tur til Canada. Var ved Niagara 25 desember 1990, med kjæresten min. Han var norsk, men bodde med foreldre og søsken sør for Toronto. Det ble slutt mellom oss, men to år senere kom han til Norge og da ønsket han å ta opp igjen tråden. Jeg hadde da truffet han som jeg er gift med nå. Litt rart å tenke på at jeg kunne bodd i Canada, men jeg tror nok jeg hadde villet flyttet hjem til Norge etter en stund. Ønsker å reise tilbake på ferie.
Tusseline Skrevet 30. mars 2004 #10 Skrevet 30. mars 2004 Jeg bodde i Canada (Newfoundland, nærmere bestemt) i et år, og våger å påstå at det må være det beste året i mitt liv! Var også en tur innom Toronto den sommeren- en helt fantastisk by!
April Skrevet 31. mars 2004 #11 Skrevet 31. mars 2004 Jeg VIL flytte tilbake til Toronto....Noen som blir med? Sambo vil ikke!! Argh.. :oops: SuperC, glemte helt bort bøkene i går, stresset med så mye når jeg kom hjem..Men i dag skal jeg se!
Siam Skrevet 31. mars 2004 #12 Skrevet 31. mars 2004 Helt greit det, juni04 :-) Drar jo ikke før slutten av august... Men jeg elsker å planlegge! Synes det er halve gleden med turen, jeg. :-)
April Skrevet 1. april 2004 #13 Skrevet 1. april 2004 Fant ingenting i bøkene mine, SuperC..Vil tro man kan finne noe på nettet! Jeg får ikke sjekket så mye her i dag, men skal se litt for deg en annen dag
Nikki Skrevet 10. april 2004 Forfatter #14 Skrevet 10. april 2004 Normann reiser har også en del tilbud dit, mener jeg.. Hvor skal du? -juni04 elsker Canada Vi skal til Toronto. Har en del slektninger der som har invitert oss over. Men vi må bare skaffe litt billigere billetter.. De skulle sjekke ut hva det kom til å koste hvis de bestilte der ifra.. kan hende det er billigere...
April Skrevet 13. april 2004 #15 Skrevet 13. april 2004 Heldiggris!!!! Jeg bestiller alltid gjennom reisebyrå, er litt redd for å gjøre noe annet! Men man kan sikkert finne endel billige billetter på nettet vil jeg tro!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå