Gå til innhold

På beachen


vl800

Anbefalte innlegg

Når dere går på stranda, går dere da på "vanlig" strand, eller går dere på nudist strand? Jeg og samboeren går på nudist når vi har mulighet til det. Det er en deilig frihet å ikke ha den blaute shortsen på seg. Da kan det fort hende at "junior" blir seende ut som en liten rosin. HE HE

Går dere på nudisten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Fortsetter under...

Gjest helst naken

Jeg og samboeren går helst på nudiststrand dersom muligheter for det. Mye bedre å slippe vått badetøy og skiller etter bikini/shorts.

Synes nakenhet er en naturilig ting og trives godt naken sammen med andre på stranda. Ofte mye mere avslappet miljø og bedre kontakt med folk der enn på tekstilstrand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til vanlig går vi på vanlig strand, men om det finnes en naturiststrand i nærheten, så velger vi den.

Finner vi et sted uten folk bader vi alltid nakne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gloria

Er en nudisstrand i nærheten jeg, men har aldri falt meg inn å reise dit når jeg kan bade på en "vanlig strand". En venninne av lillesøsteren min der i mot, bader dit både titt og ofte med moren sin (når været tillater det vel og merke). Synes det er litt rart jeg - dra på nudisstrand med moren sin liksom. Hadde i alle fall aldri jeg gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanlig strand. Føles ikke som den helt store frihetsberøvelsen å måttte ha på seg bikini.

:Nikke: Helt enig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke falt meg inn å gått på noen nudiststrand. Ser overhodet ingen grunn til at jeg skulle gjort det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Har litt aversjoner mot å gå rundt helt naken jeg. Ikke fordi ingen skal se kroppen min, for den ser de om jeg har bikini også, men mellom lårene mine er det fuktig, og ikke vil jeg ha sand og maur inn der heller. Selv om dere som liker det sikkert kan forsikre meg om at det aldri er noe problem... sånn er jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah... bade naken er noe av det beste som finnes!! :)

MEN! Jeg holder meg allikevel litt på avstand fra nudiststrender! Føler ikke for å menge meg med masse andre nakne folk! Liker meg ikke på overfylte "vanlige" strender heller, så det er kanskje folka som er problemet.. ikke med eller uten bikini..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke på strand i det hele tatt. Kan ikke tenke meg noe mer dødskjedelig enn å bare ligge rett ut i timesvis. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E

kun vanlig strand på meg. Tviler på at jeg hadde følt meg særlig komfortabel om jeg skulle gå rundt helt nken, blandt masse folk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nudist32

Foretrekker helt klart nudiststrand. Elsker følelsen av å være uten klær. For meg innebærer det å være helt naken også at jeg er glattbarbert.

Setter pris på å både bli sett og se andre uten klær. Nakne kropper i alle fasonger er det vakreste som finst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig strand..

Har tenkt tanken om å prøve nudiststrand fordi jeg har hørt at det er noe helt annet enn jeg forestiller meg oppi i hodet.

Tenker at det fort føles ubehagelig og ubekvemt og valse rundt splitter pine naken blandt en haug andre like nakne,pluss at ser jeg for meg endel tittere...

Men, ifølge de jeg har snakket med som har vært der er visst alt helt naturlig og ingen problem i det hele tatt.

Men likevel tror jeg at jeg holder meg til vanlig strand også i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ingen av delene. Ser ikke den helt store gleden ved å ligge i kø i solsteken og bli solbrent, få vann og sand og badeballer i hodet, late som man synes alle andres barn er sjarmerende, svømme slalom mellom bæsj, irritere meg over mødre som tar med ungene ut i vannet for å gå på do og få ekle ting under føttene og sand i skoene. Da sitter jeg heller hjemme i fred og ro og setter på litt musikk og åpner en iskald Hansa :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest tusjen

Jeg foretrekket vanlig strand.. Har ikke lyst til å gå naken rundt med andre mennesker.. :wink:

tusjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest naken våt

Går på nudiststrand så ofte som mulig. Elsker å visee meg frem. Blir kåt av at alle kan se mitt glattbarberte underliv. Deilig med varm sommervind som blåser mot den våte musa mi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest nudis32

Helt klart nudiststrand. Elsker å sole meg naken sammen med andre.

Gir en god spennende følelse både å se og å bli sett av andre. Dessuten er det godt å slippe våt shorts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...