Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2013 #1 Skrevet 30. mars 2013 Jeg har i ca 6 uker hatt smerter (ikke veldig store) i ene skulderen. De kom etter en treningsøkt, trodde jeg hadde gangsperre, men på den ene skulderen gikk det liksom ikke bort. Kjenner det helst om morgenen, da skulderen føles litt som den har fått en kink. For noen dager siden oppdagen jeg en kul/hevelse øverst på kragebenet, der kragebenet går opp til skulderen. Føles helt hard, litt som at det er selve benet. Ikke vond. Sammenheng? Noen som vet om en krem eller lignende som går å smøre på, husker en gang når jeg var liten og hadde vondt en plass - så smurte mamma på en blank krem, som skulle hjelpe - og det gjorde det:)
Gjest fry Skrevet 30. mars 2013 #2 Skrevet 30. mars 2013 "Krem" er symptombehandling i det beste fall og har ingen kurativ effekt.
Gjest navnelapp Skrevet 30. mars 2013 #3 Skrevet 30. mars 2013 Du kan bruke ein smertestillande gelé, type ibux gelé. Den vil lindre smertene, og dersom det er ein betennelse, som dette sannsynlegvis er, kan det også dempe betennelsesreaksjonen.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2013 #4 Skrevet 30. mars 2013 Bør ikke slike kuler sjekkes? Anonym poster: f4a1a713a942dea3ac0979d5313d2ad3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå