Gå til innhold

Kunde med stive brystvorter....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hender jeg går uten BH. Det er mer behagelig, og jeg trenger strengt tatt ikke BH :) syns dog det er ubehagelig med synlige brystvorter, så jeg bruker klær med litt tykt stoff når jeg går uten BH ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hater å gå uten BH.. Nr.1: Føler at puppene mine er ubeskyttet, nr.2: Føler at å showe nippelen forblir i soverommet, enten det er med en singlet eller uten :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Bah.....hater å gå med BH...Om ikke toppen er gjennomsiktig så unngår jeg BH. Det blir sånn gnissete ekkelt mot huden liksom..Men nå har ikke jeg noe behov for BH for å holde ting på plass heller da...

Nå kan jeg forsåvidt finne på å gå tur med hunden eller en tur på Kiwi med pysjbukse å da.....Litt sær...Kanke bry meg mindre hva folk synser....

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker å gå med BH. Er så godt å føle at noe holder puppestellet på plass, og at de ikke dingler, disser, havner i klem osv..

Anonym poster: 9519fa34d2f35b1f5ff3b88d70d7d638

AnonymBruker
Skrevet

Dere som går uten bh av og til.... og skriver at dere ikke trenger det - hvorfor går dere med det da ?

Anonym poster: f6f92403eff81569e5032dd13b7e6515

AnonymBruker
Skrevet

Så på fotoalbumet til mamma.

Alle var på stranda uten BH.

Ikke en med.

Tok bilder, som om det var normalt. Og det var det visst da.

Nå går selv småbrystede jenter med BH.

For å skjule noe?

Er vi helt burkifisert?

Anonym poster: 016930f2f2e68a9ab4df2d62291f2e89

AnonymBruker
Skrevet

Bah.....hater å gå med BH...Om ikke toppen er gjennomsiktig så unngår jeg BH. Det blir sånn gnissete ekkelt mot huden liksom..Men nå har ikke jeg noe behov for BH for å holde ting på plass heller da...

Nå kan jeg forsåvidt finne på å gå tur med hunden eller en tur på Kiwi med pysjbukse å da.....Litt sær...Kanke bry meg mindre hva folk synser....

Skulle vært flere damer som deg ! ;) Sexy med de som ikke tar det så høytidelig,men er som de er :)

Anonym poster: 2282e3ca4fdcc536fd68f168f849fb6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...