Gå til innhold

Kunde med stive brystvorter....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri vært utrolig puppemenneske egentlig, ikke misforstå meg, jeg liker pupper og sånt, men har alltid vært mer opptatt av romper og small midle med fint ansikt.

Men idag så kom det en pen jente med stive brystvorter inn i butikken jeg jobber i, og jeg klarte ikke la være å stirre på brystvortene hennes, utrolig uproffersjonelt jeg vet, men hva skal jeg si....

Er det ubehaglig å bruke BH, eller bruker dere ikke BH fordi det er sexy å gå uten?

Nå har jeg ikke fått den tynne skorten med stive brystvorter ut av huet, jeg blir så sykt tent av det nå.

Anonym poster: a48f9ebffccc9056fbb2caad588f6e8f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mission accomplished :ler:

Anonym poster: e72146a27c70b931ff90e985153b72e7

• Liker 8
Skrevet

Syntes det er utrolig teit å valse rundt uten bh hvis man ikke har tubetopp på seg. Men noen kvinner må bruke sex for oppmerkomhet å du gikk rett på :-)

• Liker 5
Skrevet

Hadde hun flate bryster? Har sett mange med flate bryster gå uten bh, tror det er ubehagelig for dem å gå med bh. Har en venninne med flate, og hun sliter med at bhen sklir oppover for det er jo ikke noe tyngde i brystene som holder bhen på plass.

Hvis hun hadde store pupper, vil jeg anta hun gjorde det mest for oppmerksomhet. Jeg har store pupper, og det er vondt å gå uten bh, for de er tunge.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er ekkelt å se damer uten BH. Blir alltid litt satt ut når det kommer ei vandrendes med stive brystvorter. Blir litt sånn "æææh.. hvorfor har hun ikke på seg BH?? :forvirret: "

Har alltid synes at det er så stygt og rart.

Anonym poster: 9519fa34d2f35b1f5ff3b88d70d7d638

• Liker 2
Skrevet

Jeg elsker å gå uten BH, men kun i mitt eget hjem.

Klarer ikke å gå uten BH når jeg er ute blandt folk, med mindre jeg har hettegenser og jakke og skal bare en snartur bort på butikken. Da syns det ikke uansett.

Jeg går kun uten BH hjemme for det er befriende og deilig..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går også uten BH hjemme, men det er fordi jeg er mann.

Anonym poster: 03209965f15da91dda87decfd3349408

• Liker 22
Skrevet

Jeg går også uten BH hjemme, men det er fordi jeg er mann.

Anonym poster: 03209965f15da91dda87decfd3349408

:dry:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men er det så feil å gå uten BH da? Jeg har en liten Bcup, så jeg har ingenting som henger om jeg velger å dropep BH`n. Trodde ikke damer dømte en fordet om? La oss si at jeg går i vanlig t-skjorte uten bh under, er jeg da ekkel/løs?

Anonym poster: 87579d2be20634da50527e6b2687699c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dersom jeg går med treningsbh viser brystvortene dersom de av ulike årsaker stivner

Anonym poster: aedc0c40fad2332435b31d16a5e33776

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Syntes det er utrolig teit å valse rundt uten bh hvis man ikke har tubetopp på seg. Men noen kvinner må bruke sex for oppmerkomhet å du gikk rett på :-)

Vil påstå at man ved å presse puppene opp ved hjelp av en god push-up og stor utringning er mer å "bruke sex for oppmerksomhet" enn å gå uten bh. Kvinner er skapt uten bh, og det er faktisk naturlig å gå uten. Jeg har selv b-cup, og det hender i blant at jeg går uten bh fordi jeg synes det er behagelig. Det handler overhodet ikke om at jeg ønsker oppmerksomhet fra det motsatte kjønn.

Anonym poster: 3daa071c714c63ac7f93dc24386c386a

• Liker 10
Skrevet

Vil påstå at man ved å presse puppene opp ved hjelp av en god push-up og stor utringning er mer å "bruke sex for oppmerksomhet" enn å gå uten bh. Kvinner er skapt uten bh, og det er faktisk naturlig å gå uten. Jeg har selv b-cup, og det hender i blant at jeg går uten bh fordi jeg synes det er behagelig. Det handler overhodet ikke om at jeg ønsker oppmerksomhet fra det motsatte kjønn.

Anonym poster: 3daa071c714c63ac7f93dc24386c386a

Så flott for deg! Jeg går uten bh i HJEMMET MITT. Ikke på butikken.

• Liker 2
Skrevet

Luksusproblem. :sexy::popcorn:

• Liker 2
Gjest KateW
Skrevet

Har jeg stive brystvorter syns det selv om jeg går med BH.

• Liker 4
Skrevet

Samme her...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så flott for deg! Jeg går uten bh i HJEMMET MITT. Ikke på butikken.

Så flott for deg!

Anonym poster: a1fcce84386dddcee66b685ca3ea4a99

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har små bryster, og trenger ikke BH. Går både her og der uten.

Og tenker ikke alltid på om stoffet er tykt på toppen.

Stivner litt til av og til. Men er ikke det bare naturlig da?

Hvis en eller annen skulle bli kåt av å se vortene på de små brystene,

så er vel det et kompliment.

Må da ikke kle seg så inn.

Anonym poster: 016930f2f2e68a9ab4df2d62291f2e89

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir veldig glad og litt småkåt dersom jeg ser et par flotte brystvorter under en topp, skjorte eller hva nå dere har på dere.... dere er hverken løse eller ekle. Bare flotte og fine :) Dersom man selv ikke syns noe om det så la være selv. Ikke døm andre.

Det som jeg syns er rart hos kvinner er alt det merkelige dere tar på dere. Feks et belte under puppene. Det har ingen funksjon og ser bare dumt ut. Dere tror dere er fine haha :)

Anonym poster: f6f92403eff81569e5032dd13b7e6515

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir veldig glad og litt småkåt dersom jeg ser et par flotte brystvorter under en topp, skjorte eller hva nå dere har på dere.... dere er hverken løse eller ekle. Bare flotte og fine :) Dersom man selv ikke syns noe om det så la være selv. Ikke døm andre.

Det som jeg syns er rart hos kvinner er alt det merkelige dere tar på dere. Feks et belte under puppene. Det har ingen funksjon og ser bare dumt ut. Dere tror dere er fine haha :)

Anonym poster: f6f92403eff81569e5032dd13b7e6515

:fnise:

Det har du helt rett i!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her også!

Anonym poster: e50bdc6346c716d9d0592643f5c0a1be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...