Gå til innhold

Anbefale gynekolog i Bergen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som kan anbefale en gynekolog i Bergen? Jeg har nemlig tenkt å få meg en time for første gang, kun for vanlig undersøkelse. Er det slik at jeg kan velge en gynekolog når jeg får henvisning fra lege?

Anonym poster: 183e4ae53df5ff61216d285d6014f54b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på!

AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har vært hos gynekolog i Bergen?

Anonym poster: 183e4ae53df5ff61216d285d6014f54b

AnonymBruker
Skrevet

En mann på Aleris i marken (sentrum). Kjempeflink! Husker ikke navnet, men tror det er bare en mann der. Men der må man vel betale, så man trenger ikke henvisning fra legen - du bare ringer og bestiller time.

Anonym poster: 62920f269f427ac1f24afe11f6a302fa

AnonymBruker
Skrevet

Du kan gå uten henvisning, men da er det ofte mye dyrere. Legen min ordnet alt for meg, sendte inn henvisning og så fikk jeg brev i posten med time hos Pooja Parashar på Nesttun. Det var noen mnd ventetid, men du kan jo prøve å ringe dit og høre om du får bestilt time selv?

Jeg er hvertfall veldig fornøyd med henne så langt :)

Anonym poster: e58d2e1a7212533e3f104199399b3cb6

Skrevet

Vet ikke om noen offentlige. Men www.sentrumslegene.no , Dr Mortensen, er så sykt dyktig. Og veldig behagelig! :)

Skrevet

Dr bjerknes på nesttun. Veldig kjapp og nøyaktig, og ganske morsom :D

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva du enn gjør, ikke gå til Kathe Aase - hun er helt grusom og slem (jeg hadde f.eks problemer der nede "fordi min mor er overvektig"). Jeg har ikke møtt en eneste person som er fornøyd med henne. Hun er den eneste gynekologen jeg har gått til, så jeg har dessverre ingen anbefalinger i positiv retning.

Anonym poster: b289b91545172f89e2bc9d9d87c6a379

AnonymBruker
Skrevet

Hva du enn gjør, ikke gå til Kathe Aase - hun er helt grusom og slem (jeg hadde f.eks problemer der nede "fordi min mor er overvektig"). Jeg har ikke møtt en eneste person som er fornøyd med henne. Hun er den eneste gynekologen jeg har gått til, så jeg har dessverre ingen anbefalinger i positiv retning.

Anonym poster: b289b91545172f89e2bc9d9d87c6a379

Jeg var faktisk fornøyd med henne. Hun klarte ikke å gjøre meg gravid (og takk for det, fordi forholdet til han jeg var sammen med gikk skikkelig ad undas, han var ikke en god mann), men hun var direkte, ærlig og veldig flink å forklare og roe ned. Hun hjalp meg faktisk med å slutte og røyke også :)

Anonym poster: e58d2e1a7212533e3f104199399b3cb6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...