Gå til innhold

Blodprosent.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eg har litt problemer med å halde blodprosenten stabil, eg har morbus crohn og blør dermed litt i tarmen, i tillegg har at eg har ein annan sjukdom som medverkar til at blodprosenten helde seg låg (raude blodlegemer/blodceller sprekk på veg gjennom milten, så eg har alltid litt underskot). Difor lurar eg på om nokon har nokre gode tips å komma med til korleis eg kan bidra til å halde blodprosenten oppe, evt. tips til korleis eg kan få opp blodprosent - t.d ved kosthald?

Eg tek 1 mg folsyre kvar dag.

Eg tek ikkje jerntablettar, legen sa det ikkje var noken vits med det, fordi det ikkje var jernmangel som gjorde at blodprosent var låg.

Anonym poster: 69eb5fa71b2f3de3b8865081f92cf7dc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva sier legen? Hvis du er usikker på om legen vet nok om dette, så går du til en annen lege.

Anonym poster: 0897e3f7a62e1b6bc77e4e81cec79fa7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har ikkje sagt noko om det. Eg går til lege på sjukehuset og tek opp problema mine der, det er dei som tek blodprøvar og sjekker blod%. Eg har vore inne for blodoverføring fleire gonger, det verkar nesten som om me berre venter til blodprosenten er under normalen og deretter må eg ha blodoverføring igjen for å få % opp att.

TS

Anonym poster: 69eb5fa71b2f3de3b8865081f92cf7dc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Googla i full fart;

http://nhi.no/symptomsjekk/barn/anemi-veiviser-1059.html?page=3

Så her står det jo faktisk inntak av jern(jaja, vet det er internett og skal tas med en klype salt) samt vitamin B12. Jern og B12 kan man jo lett få i seg mer av via maten(jerntabletter er tøffe på magen så dem bør du unngå om du kan). Men tror nok jeg personlig ville oppsøkt en annen lege for en "second opinion," på hva du bør gjøre.

Anonym poster: 98e7620b1108ee4bcc16066e0030c5bd

Skrevet

Googla i full fart;

http://nhi.no/symptomsjekk/barn/anemi-veiviser-1059.html?page=3

Så her står det jo faktisk inntak av jern(jaja, vet det er internett og skal tas med en klype salt) samt vitamin B12. Jern og B12 kan man jo lett få i seg mer av via maten(jerntabletter er tøffe på magen så dem bør du unngå om du kan). Men tror nok jeg personlig ville oppsøkt en annen lege for en "second opinion," på hva du bør gjøre.

Anonym poster: 98e7620b1108ee4bcc16066e0030c5bd

Nhi er en pålitelig kilde det.

Til deg ts: tror nok at du bør snakke med legen din om dette. Hvis du har lav Hb pga blødninger så hjelper det kanskje ikke pøse på med allslags vitaminer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...