Gå til innhold

Musklene brenner

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid vært fysisk aktiv. Og hatt en del skader, samt traumer, som har gitt meg en del psykiske plager også. Men med hardt arbeide så kommer jeg meg mer og mer. Har også hatt mye behandlinger pga fysiske problemer. Blitt testet for gikt pga store smerter i kroppen. Behandling og trening har helt klart hjulpet. Jeg har ikke så mye låsninger og er ikke så stiv lengre. Har fortsatt muskelknuter, men de er til å leve med nå.

Men et problem har jeg, og dette har utviklet seg veldig i løpet av vinteren og det er at musklene føles som de brenner. Behøver ikke gjøre mye før den brennende smerten går igjennom hele kroppen. Spesielt i armene og bena.

Noen leger mener jeg bør ta en fibromyalgitest mens andre bare fnyser av dette. Ikke vet jeg men er det normalt å ha så mye vondt hele tiden??

Anonym poster: 922efab3ae1aa68b8eba166df63eebe2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om det hjelper noe men, musklene mine brenner veldig lett om jeg ikke er tilstrekkelig hydrert.

Anonym poster: a93f66d1766f46556341699753e977d5

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips. Jeg er ikke flink til å drikke på dagen, men drikker godt med vann på kvelden. Glemmer ofte å drikke vann på dagtid. Blir gjerne en kopp kaffe og så ut. Skal huske vann i morgen.

Anonym poster: 922efab3ae1aa68b8eba166df63eebe2

Skrevet

husk også magnesium (samt andre mineraler)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...