Gå til innhold

Selge kjole

Imax

Anbefalte innlegg

Giftet meg i august i fjor, og har prøvd å selge kjolen min siden da. Har hatt bilder av kjolen i Familien, Hjemmet og Allers og kun to personer ringte - og ingen var interessert når det kom til stykket. Har hatt annonse i Aftenposten og alle mulige nettsteder. Har også sendt mail til mange som søker etter kjole. Ingen er interessert. Og da har vi ikke diskutert prisen en gang.

Jeg tror at folk har så god råd for tiden, at de gjerne kjøper ny kjole eller leier for å slippe alt hazzle.

Derfor: Hvis du har med i regnestykket ditt at du vil selge kjolen din, så ikke regn med å få solgt den!

PS! Tar gjerne i mot noen gode salgstips dersom jeg har glemt noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tabby

Lenge siden jeg har sett bilde av kjolen din, men jeg tror jeg syntes at den var kjempenydelig. Nå vet ikke jeg hva du har skrevet i annonsene dine, hvor mye du vil ha for den og om det ernoe som følger med i prisen. Men du må jo ikke gi opp da. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her. Skjønner deg godt Imax.

Samtidig som jeg leter rundt og ser på alle som blir solgt skjøøner jeg ikke hvorfor jeg ikke kjøpte brukt selv for det er veldig mye fint og til en billigere penge. Selv om kjolen er brukt en gang vil jeg ikke si at den er slitt akkurat!!!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Imax! Ville berre seie at eg har sett bilde av deg (i kjolen) i eit blad! Det var litt artig, sidan eg har sett bilde her inne før... :)

I alle fall - eit lite ekstratips kan vere å legge ut bilde både forfrå og bakfrå, og kanskje til og med detaljbilde av broderi e.l.? Trur det kan vere lurt å operere med like grundig visning av kjolen som du finn på ein del nettsider for nye kjolar. Kjolen er i alle fall veldig fin, og eg er heilt sikker på at det finst bruder der ute som vil ha han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktig å ha størresen i "overskriften", så får du "sortert på" dem som faktisk kan passe i kjolen.

Prisen er jo også viktig.. Det er jo for å få den billigere at folk er villige til å kjøpe den brukt.. så det kan jo hende at du har litt optimistisk pris (?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...