Gjest Mirimee Skrevet 29. mars 2013 #1 Skrevet 29. mars 2013 Ønsker å sterilisere meg og lurer på om det er noen andre her som kan dele deres erfaringer? Hvordan gikk inngrepet, smerter etterpå, hvor raskt tilbake i jobb osv?
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2013 #2 Skrevet 30. mars 2013 Jeg fikk det gjort på Ahus for et par år siden. Inn på sykehuset på formiddagen, en prat med sykepleier og anestesilege og kirurg som alle forklarte hva som skulle foregå hvordan etc. Det hele var nesten hyggelig, beslutningen var veloverveid og gjort av medisinske årsaker, og lettelsen etterpå levde jeg på lenge og gjør fremdeles. Etter å ha våknet fra en salig søvn fikk jeg mat og kaffe (de to tørre brødskivene og kaffen smakte himmelsk!) og en gjennomgang med kirurgen som forklarte at alt gikk fint bla bla. Ble hentet (du kan ikke kjøre selv) og var sykmeldt i 3 dager. Du skal ikke være alene det første døgnet. Fikk tilbud om en ukes sykemelding, men takket nei, det angret jeg på da det ble smertefullt å sitte på jobb mer enn korte stunder av gangen. 4-5 dager hadde nok vært lurt. Var litt øm i buken den påfølgende uken, litt sårbar i humøret operasjondagen, men det skyldtes nok narkosen og at dette endelig var gjort. Ellers bare velstand, og har ikke angret et eneste sekund, tvertimot. Ingen komplikasjoner eller noe, og sitter bare igjen med et lite arr i lysken. Anonym poster: af043b5544c081012b3694b3c4959131
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå