Gå til innhold

Kjole til brudens søster

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er altså meg :)

Jeg har funnet en fin kjole som jeg tror kan passe meg.

http://no.dressfirst.com/A-Formet-Prinsesse-V-Hals-Knelengde-Chiffon-Brudepikekjoler-Med-Frynse-Profilering-007001083-g1083

Den er så vakker i hvit.

Men.. stille i hvit kjole i et bryllup?

Blir det feil?

Hva synes dere som er fremtidige bruder?

Poster som anonym, vet ikke om hun holder til her inne.

Anonym poster: 0d7b92883816e151a5502e5034eceb15

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er altså meg :)

Jeg har funnet en fin kjole som jeg tror kan passe meg.

http://no.dressfirst.com/A-Formet-Prinsesse-V-Hals-Knelengde-Chiffon-Brudepikekjoler-Med-Frynse-Profilering-007001083-g1083

Den er så vakker i hvit.

Men.. stille i hvit kjole i et bryllup?

Blir det feil?

Hva synes dere som er fremtidige bruder?

Poster som anonym, vet ikke om hun holder til her inne.

Anonym poster: 0d7b92883816e151a5502e5034eceb15

Det finnes mange teite regler i forhold til hva man kan ha på seg og ikke. Men akkurat hvit kjole synes jeg man skal holde seg langt unna som gjest.

Anonym poster: 3d80fd63d73961dd5a4f6c2e6331ebb0

• Liker 24
Skrevet

ikke gjør det.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville nok kjøpt den i en annen farge.

Anonym poster: 22fe04e67181cda517f276cf18477fc4

• Liker 4
Skrevet

Den kommer i 27 andre farger. Dropp hvit, det er en selvfølge!

• Liker 15
Gjest Errata
Skrevet

Veldig fin og allsidig kjole, men velg en av de andre fargene til bryllupet, så slipper du bli en kilde til drama og baksnakking. Selv om søsteren din skulle syns det var greit, ville helt sikkert noen andre regelryttere henge seg opp i det. Lys gul og lys blå var jo f.eks. veldig fine om du kler det.

Men om den passer perfekt er den jo ikke dyrere enn at du kan kjøpe den hvite også, til sommerfester, bursdager og andre anledninger som ikke er bryllup :)

• Liker 3
Skrevet

selvom Pippa hadde hvit kjole da søsteren giftet seg betyr ikke det at det er fritt frem for alle andre søstre.

velg en annen farge.

• Liker 7
Skrevet

Det var en nydelig kjole!

Men ikke ha den i hvitt i bryllupet, du vil vel ikke konkurere med din søster? ;)

• Liker 4
Skrevet

Hva med å ta den i lys himmelblå? Jeg tror det også vil være nydelig.

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns definitivt at denne i hvit er upassende.

• Liker 8
Skrevet

Jeg ville tatt den i en annen farge, bare fordi jeg ikke ville ønsket å "konkurrere" med bruden.

• Liker 2
Skrevet

Ja, det blir feil.

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Bare kjøp hvit du, he, he, he. Regne bare med at alle vil mene du er søsteren i fra helvete i bryllupet.

• Liker 5
Gjest Daenerys
Skrevet

Det er få regler jeg er virkelig opptatt av å holde i bryllup, men å stille opp i en hvit kjole med mindre man er bruden er en av dem jeg ville holdt.

Skrevet

selvom Pippa hadde hvit kjole da søsteren giftet seg betyr ikke det at det er fritt frem for alle andre søstre.

velg en annen farge.

I akkurat det bryllupet var det jo faktisk bruden som bestemte det. Man kan undre seg over om hun angret litt i ettertid. Det ble jo faktisk til at Pippa stjal oppmerksomheten fra Kate, selv om hun ikke mente å gjøre det. Om noen år husker ingen Kates kjole, men mange husker oppstyret rundt Pippas hvite rumpe... eh kjole. ;)

• Liker 1
Gjest Adriane
Skrevet

Kjolen er kjempefin, og hadde du vært min søster kunne du også valgt den i hvitt ;) Men siden jeg ikke har noen søster, og vet at de fleste ikke er som meg på det punktet, så ville jeg valgt en annen farge, som f.eks ys himmelblå, lavendel, perlerosa, champagne eller påskegul (som iallfall på skjermen min ser lys og beskjeden ut, ikke knallgul).

Eller så kan du jo ganske enkelt spørre din søster? ;)

Skrevet

I akkurat det bryllupet var det jo faktisk bruden som bestemte det. Man kan undre seg over om hun angret litt i ettertid. Det ble jo faktisk til at Pippa stjal oppmerksomheten fra Kate, selv om hun ikke mente å gjøre det. Om noen år husker ingen Kates kjole, men mange husker oppstyret rundt Pippas hvite rumpe... eh kjole. ;)

jeg tenker det var gjort med hensikt jeg da .. det sies at Catherine ikke er så glad i all oppmerksomheten, så kanskje det var et bevisst valg for å dele på det .. ? :)

uansett, man velger ikke hvit kjole i et bryllup uten at bruden har gitt klarsignal, det er sikkert og visst.

• Liker 3
Skrevet

Er jo egentlig en regel at man ikke skal ha hvit kjole. Men du kan vel spørre bruden? Denne kjolen var jo kort og ikke overpyntet, så kan jo hende du får lov :)

Skrevet

Synes det hadde vært upassende

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sier bare nei og atter nei.

Den ene fargen får du styre unna.

Som gjest hadde jeg tenkt mitt om at det er utrolig ufint gjort av deg og det tror jeg flere hadde gjort (uansett om søsteren din haddesagt ok eller ei, for det vet jo ikke gjestene). S

Anonym poster: ff0ebef972d12b71c002a6c7b719c6a5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...