AnonymBruker Skrevet 29. mars 2013 #1 Skrevet 29. mars 2013 Jeg er 27 år gammel, og begynner å bli bekymret for å ende opp alene. Jeg har så lyst på kjæreste! En jeg kan gjøre ting med, dra på turer, ha gode samtaler,le sammen med, ja alt man ønsker her i livet. Alle mine venninner er i forhold, og har i tillegg begynt med bryllup, samboerskap, kjæledyr osv. Blir så misunnelig! Så, hvordan stepper jeg up gamet? Hvordan møte flere gutter? Jo flere msn møter,jo større er sjansen for å møte den rette. Anonym poster: fb5ab90aefd1303bcfbd88cd0eddef85
Gjest .-L-. Skrevet 29. mars 2013 #2 Skrevet 29. mars 2013 Hvis du jobber for å være ganske sosial så går det meste på skinner av seg selv.
Gjest JakeGreen Skrevet 29. mars 2013 #3 Skrevet 29. mars 2013 Du har svart på spørsmålet ditt i overskriften: step up! 1. Gjør deg selv til en jente det er lett å komme i kontakt med og hvor gutter merker at du er interessert, når du er det. Smil, vær sprudlende, kontaktsøkende, gi blikkontakt og ha et åpent og inviterende kroppsspråk. 2. Når du er ute på byen med venninnene dine, så plasser deg for all del ikke midt i flokken eller innerst i sofaen, men hold deg i utkanten slik at du er enkel å komme i kontakt med. Det aller beste er om du går litt for deg selv. 3. Ta kontakt med gutter selv og vær sosial hvor enn du er. Step up! 4. Vurder om det er noen sosiale aktiviteter du kunne tenke deg å begynne med. Generelt vær mest mulig sosial og si ja til livet. Si ja til alle invitasjoner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå