Gå til innhold

Antidepressiva å cravings?

Fremhevede innlegg

Gjest LadyAntebellum
Skrevet

Hallo!

Begynte med zoloft for en uke siden, og helt siden den dagen har jeg hatt så lyst på fiskepinner. Så det har jeg spist endel av nå. Ikke øket matlyst generelt, heller dårligere apetitt så spiser mindre, men disse fiskepinnene er blitt veldig viktige:p

Andre som har opplevd lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, egentlig ikke.

Har bare fått litt mer matlyst generelt. (går på cipralex)

Men du kan jo trøste deg med at fiskepinner ikke er det verste å spise i alle fall. Eller, det smaker ikke akkurat godt, men er sikkert sunt =)

Gjest LadyAntebellum
Skrevet

Nei, egentlig ikke.

Har bare fått litt mer matlyst generelt. (går på cipralex)

Men du kan jo trøste deg med at fiskepinner ikke er det verste å spise i alle fall. Eller, det smaker ikke akkurat godt, men er sikkert sunt =)

Matlysten her har ikke steget heldigvis, og fiskepinner har jeg alltid likt- men nå må jeg ha hver dag:p d smaker jo ikke så mye egentlig så jeg skjønner ikke greia:p

Gjest uAnonymbruker
Skrevet

Jeg spiste fiskegrateng med ekstra makaroni i nesten et år :fnise:

Skrevet

Matlysten her har ikke steget heldigvis, og fiskepinner har jeg alltid likt- men nå må jeg ha hver dag:p d smaker jo ikke så mye egentlig så jeg skjønner ikke greia:p

Rare greier.

Fiskepinner av alt annet liksom =)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte med cipralex for 5 uker siden og higer etter kaviar........er det en skjult agenda fra legemiddelet å hige etter fiskeprodukter :fnise:

Anonym poster: a53dcbba3d37f17984feec2e225fbb69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...