Gå til innhold

Brystsmerter

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker ofte å ha smerter i brystet osv pga sliter med angst og depresjon.. har hørt mange ganger at det bare er muskulære smerter eller pga angst, men i dag har jeg hatt mye smerter i brystet/hjertet av og på liksom...hvordan kan det være muskulært når jeg har det igjennom hele dagen at det kommer og går? Har helsenangst, så tenker det verste hele tiden. Prøver å tenke at det bare er muskulært, men det har vært såppass ofte i dag så er veldig bekymret. Er 16 år forresten. Har spist mye godteri og potetgull i det siste så har også tanker om at det har lagt seg mye fett rundt hjertet og blodårene mine så ja.... er det noe farlig eller er det bare muskulært og angst?

Anonym poster: 36d8d7da98a2ee86b8f124e742b549fd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen? Er redd :(

Skrevet

Hvis du vil vite hva det kan være, må du nok gå til lege. Er ingen som kan fortelle deg hva det er over nett. Du har nok ikke fått masse fett rundt hjertet av å spise usunt i det siste, det tar tid før det bygges opp til et farlig nivå.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg også kan få smerter i brystet, og noe som kjennes ut som kramper i 'hjertet'. Men det er bare muskelsmerter. Er du oppriktig bekymret, tar du deg en tur til legen, forklarer smertene dine, så får du litt mer info fra h*n. :) Det er veldig liten sjangse for at en ung og rask jente skulle fått hjertetrøbbel, og spesielt ikke pga litt godtespising. Da er det snakk om å trykke i seg usundt fett over lang tid, overvekt m.m.

Pust med magen, ta deg en varm dusj, å prøv å slapp av litt du ts. :klem:

Anonym poster: ca3ab07ad9572c37a93f2add718e7d25

AnonymBruker
Skrevet

Jeg også kan få smerter i brystet, og noe som kjennes ut som kramper i 'hjertet'. Men det er bare muskelsmerter. Er du oppriktig bekymret, tar du deg en tur til legen, forklarer smertene dine, så får du litt mer info fra h*n. :) Det er veldig liten sjangse for at en ung og rask jente skulle fått hjertetrøbbel, og spesielt ikke pga litt godtespising. Da er det snakk om å trykke i seg usundt fett over lang tid, overvekt m.m.

Pust med magen, ta deg en varm dusj, å prøv å slapp av litt du ts. :klem:

Anonym poster: ca3ab07ad9572c37a93f2add718e7d25

Det er bare at jeg har det så lenge i strekk når jeg først får det, derfor jeg blir redd.. måtte på legevakta en gang fordi jeg var livredd for at jeg skulle dø .... dama sa det bare var muskulært DA, men det er jo ikke sikkert det alltid kommer til å være muskulært når jeg får sånne smerter :(

AnonymBruker
Skrevet

Føles også som at det strammer rundt brystet liksom... blir så lei av dette...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt vondt i dag også, men ikke like vondt som i går. Men fortsatt vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...