Gå til innhold

trene dama til deeptroath

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
:) Endret av -Artemis
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv med sjokolade. En liten bit hver gang hun gjør et lite framskritt.

(huff)

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Prøv med sjokolade. En liten bit hver gang hun gjør et lite framskritt.

(huff)

hahahahaha.
Skrevet

Mitt tips, la dama kjøre en dildo ned i halsen din. Prøv selv, er helt fantastisk deilig mener du. du blir sikker kjempe kåt av det.

• Liker 2
Gjest Marsvinet
Skrevet

Jeg tipper at du ikke har kjæreste. Du er et ensomt troll og det er synd på deg. Er det så ekstremt viktig for deg med "derp" throat får du droppe fantasidama di og finne en villig prostituert.

Skrevet

Tviler egentlig også på at han har dame....assholes som han har sjelden det.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Tviler egentlig også på at han har dame....assholes som han har sjelden det.

dessverre fins det for mange assholes som har dame
  • Liker 2
Gjest Kalkunkrøll
Skrevet

prøver du å si at det er dama det er noe galt med? Hun gikk jo faktisk med på å prøve. hun kasta ikke opp med vilje. Det er ikke så kult å kaste opp, så jeg skjønner jo jævlig godt at hun kvir seg for å prøve på nytt i frykt for at hun skal spy igjen

Prøver å si at det ikke er min tråd fordi damer som kjæresten hans ikke interesserer meg. Hold hormonhysteriet unna meg.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Prøver å si at det ikke er min tråd fordi damer som kjæresten hans ikke interesserer meg. Hold hormonhysteriet unna meg.

hormonhysteriet ja..
Skrevet

Er altså ingen med noen seriøse bidrag ? ;)

Joda.

1. leksjon:

Bytt ut dildoen du kjøpte til dama med en strapon. Den må være ca 50% større enn dildoen fordi du er større i kjeften enn henne. Gi henne så full kontroll og la henne hardkjøre deg i halsen.

• Liker 4
Skrevet

Leksjon to:

Lær deg å skrive deep throat.

Gjest Fleecejakke
Skrevet

Jeg tror det beste er å gå foran som et godt eksempel. Først stikker du dildoen så langt ned i halsen din som du klarer, så er det hennes tur. Den som kaster opp først er ei pingle!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det beste er å gå foran som et godt eksempel. Først stikker du dildoen så langt ned i halsen din som du klarer, så er det hennes tur. Den som kaster opp først er ei pingle!

Jeg er stygt redd han ikke vil prøve. Man er som regel tøffere i kjeften, men feig når det kommer til det praktiske. Og dem er det mange av.

Anonym poster: a4286c4bc41790cbe0376728ceaeb53b

Gjest Allergikeren
Skrevet

Jeg er stygt redd han ikke vil prøve. Man er som regel tøffere i kjeften, men feig når det kommer til det praktiske. Og dem er det mange av.

Anonym poster: a4286c4bc41790cbe0376728ceaeb53b

Eventuelt så klarer han det fint, syns det er null stress, og skjønner fortsatt ikke hva dama sliter sånn med ...

Skrevet

Latterlig. Det hadde ikke vært noe problem her dersom hun faktisk ville det selv.

Det er faktisk et veldig stort problem å få til om man vil det selv også, hvis man har veldig sterk brekningsrefleks.

Jeg skulle ønske jeg fikk det til, men jeg brekker meg om jeg får tannbørsten for langt bak på tunga, så det er en lost cause for meg.

Skrevet

Det er faktisk et veldig stort problem å få til om man vil det selv også, hvis man har veldig sterk brekningsrefleks.

Jeg skulle ønske jeg fikk det til, men jeg brekker meg om jeg får tannbørsten for langt bak på tunga, så det er en lost cause for meg.

Dårlig formulert, men det jeg mente er at det er helt greit å øve på deep throating dersom dama har lyst til det selv, men absolutt ikke greit når det er mannen som prøver å tvinge henne.

• Liker 3
Skrevet

Troll eller idiot.Samme sak..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...