Gå til innhold

Å holde noen "varm"

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har et seksuelt forhold til en fyr, ingen følelser fra min side så det funker helt fint!

Det jeg har merket er at han gjør sitt for å holde meg "varm", som å sende en melding nå og da, ringer meg innimellom for å spørre hvordan det går osv.

Spesielt i perioder hvor vi ikke har møttes på noen uker, brått en melding uten noe spørsmål om å møtes.

Nå er det virkelig ikke nødvendig å være hyggelig for at jeg ikke skal forsvinne og for meg blir det på en måte litt falskt. Fordi han sikkert egentlig ikke bryr seg, men føler vel han må legge inn en liten innsats for å ikke miste tilgangen på sex!

Unngå å være typen som ikke lar høre fra seg på flere uker, så tar kontakt kun for sex. Han vil vel ikke fremstå som en "drittsekk". Men jeg vet jo at han bare er ute etter en ting uansett, ikke vits å late som noe annet.

Noen andre som har lignende erfaringer med dette? Er det vanlig i denne typen relasjoner? Hva er det med gutter som lyser player lang vei, men likevel prøver å ikke fremstå som det... Jeg er jo inneforstått og med på opplegget, så vi bruker jo hverandre. Likevel er han forsiktig med å ikke fremstå som at han bruker meg!

Noen ganger har jeg bare lyst til å si til han at det ikke er nødvendig at han kontakter meg bare for å prate som venner, for jeg ser jo tydelig hva som er intensjonen, å holde meg varm for sex senere! Men det er kanskje litt slemt.

Anonym poster: 683322279930f3b6ff6ace26dc4982d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan vet du at han bare er ute etter én ting? Mange liker å faktisk være venner med pulevennene sine.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi vi ikke er venner ellers, vi møtes kun for sex. Som oftest tar han kontakt når han har drukket. Han tar innimellom intiativ til samtaler på facebook chatten eller som nevnt at han sender meldinger, men jeg tenker ikke at han er ute etter noe vennskap utenom sex. Tror ikke han oppriktig bryr seg om hvordan jeg har det ellers, er nok bare dette med å holde meg varm. Hva slags vennskap skal man ha med en pulevenn? -TS

Anonym poster: 56e4bb9ee814f7356902f8514999e286

Skrevet

Folk er forskjellige, men personlig kunne jeg ikke hatt sex med en jeg ikke likte på flere måter enn bare det seksuelle. Det finnes naturligvis ingen regel som sier at man skal, men man kan ha et helt normalt vennskap med en pulevenn.

Det høres ikke akkurat overdrevent ut å kontakte deg en gang i blant, så jeg skjønner virkelig ikke hvorfor dette irriterer deg. Er du redd for å få følelser for ham hvis dere har for mye kontakt? :vetikke:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje jeg er det, jeg vil helst at vi holdet oss til det med å være pulevenner og ikke noe mer utenom.

Synes det er så lett at man tenker " han tar jo kontakt utenom, så da vil han kanskje noe mer"

Vil vel prøve å unngå å gå i den følelsesmessige fella der! Han er veldig dårlig med jenter da, så han vet kanskje ikke helt hvordan han skal oppføre seg. -TS

Anonym poster: 56e4bb9ee814f7356902f8514999e286

Skrevet

Det er jo fullt mulig at han er ute etter noe mer, og allerede har følelser for deg. Du bør uansett ta det opp med ham, slik han enten kan gå videre til en som føler det samme, eller slutte å kontakte deg utenom sex slik at du ikke ender opp med følelser du ikke ønsker.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...