Gå til innhold

Å ikke plusse anonyme

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har fått et intrykk av det er flere her som nekter å plusse anonyme brukere. Hvorfor det?

Selv plusser jeg alle jeg er veldig enig i, selv brukere jeg ikke en gang kan fordra (hvis det er noen da), har de et godt innlegg jeg er enig i, så plusser jeg.

Anonym poster: 62d3a2e6b33ff4d056f508018e4280dc

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Gjest avocadoen
Skrevet

Var en tråd om dette for ikke så lenge siden husker jeg. Men jeg plusser ihvertfall uansett om brukeren er anonym eller ikke så lenge jeg er enig i innlegget.

Gjest uAnonymbruker
Skrevet

Hvorfor har det noe å si?

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg plusser egentlig ikke så mye, men når jeg først plusset så plusser jeg hvem som helst, og har flere ganger irritert meg over at jeg ikke kan plusse gjester.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har det noe å si?

Var bare nysgjerrig. Men synes bare det er litt rart egentlig. Selv ser jeg ikke på brukernavnet, men kun det som står skrevet og forholder meg hovedsaklig til det :)

Anonym poster: 62d3a2e6b33ff4d056f508018e4280dc

Gjest Euforia
Skrevet

Jeg plusser alle jeg synes har skrevet noe bra!!

Gjest Tirkes
Skrevet

Jeg plusser gode formuleringer, ikke kun om jeg er enig. Og jeg ser ikke på nick eller om vedkommende er anonym. Uansett, så betyr disse plussene så lite for meg som registrert bruker at jeg er litt overrasket over at det betyr noe for AB.

• Liker 1
Gjest Vevila
Skrevet

Hvor har du sett dette? Føler anonyme får like mange plusser som alle andre, og selv tenker jeg ikke over om brukeren er anonym eller ikke...

Gjest Raindrops
Skrevet

Hvor har du sett dette? Føler anonyme får like mange plusser som alle andre, og selv tenker jeg ikke over om brukeren er anonym eller ikke...

Jeg har sett flere brukere si rett ut at de ikke plusser AB, men jeg tror ikke det er så mange at det utgjør en stor andel plusser.

• Liker 2
Skrevet

Plusser aldri AB, da jeg ikke er enig i funksjonen og ikke ønsker å forsterke den.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg plusser omtrent bare anonyme. Det er ikke så mange av de faste brukerne jeg liker.

Anonym poster: d8b035227de87fbbaa9f515ecdc7677c

• Liker 8
Skrevet (endret)

.

Endret av Samaysa
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke poenget med å plusse ettersom ingen får plussene.

Får plussene? Hva skal man bruke dem til? Veksle dem inn i cash?

Anonym poster: d8b035227de87fbbaa9f515ecdc7677c

• Liker 8
Gjest uAnonymbruker
Skrevet (endret)

Jeg plusser egentlig ganske sjeldent. Bruker plussene mest når noen har sitert noe jeg skriver, som jeg ikke gidder svare på, men vil vise at jeg har lest.

Og så føler jeg meg som en schizofren gladløk når jeg plusser mine egne ytterst sjeldne anonyme innlegg. Bekrefter troen jeg har på egen intelligens "jeg er enig med meg selv, jeg er en vinner"

Endret av uAnonymbruker
  • Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Samaysa
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg plusser egentlig ikke så mye, men når jeg først plusset så plusser jeg hvem som helst, og har flere ganger irritert meg over at jeg ikke kan plusse gjester.

Det har irritert meg også.

Ingen som får plussene? Er ikke akkurat som om plussene brukes til noe, det er bare ett visuelt hjelpemiddel til å vise at folk er enige med innlegget.

Men jeg kan skal slutte å plusse deg, siden du ikke får brukt de til noe uansett.

Anonym poster: e734bc0aeac2df0e004e79e9f18c7f00

• Liker 10
Skrevet

Jeg tenker ikke over at noen skal få eller samle på plussene. Jeg plusser for å vise at jeg er enig eller fordi personen har skrevet noe bra eller morsomt. Jeg tenker heller ikke over om jeg 'liker' brukeren eller om det er en med brukernavn eller en AB.

• Liker 3
Gjest Beano
Skrevet

Det er jo alltid fint å få plusser. Hyggelig å vite at folk liker det man har skrevet.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg plusser gode formuleringer, ikke kun om jeg er enig. Og jeg ser ikke på nick eller om vedkommende er anonym. Uansett, så betyr disse plussene så lite for meg som registrert bruker at jeg er litt overrasket over at det betyr noe for AB.

Jeg baserer jo hele mitt forumliv på plusser, så det er klart at jeg blir knekt om noen ikke vil plusse meg fordi jeg velger å skrive som AB. Da kan du tro at jeg hiver meg storgråtende til sengs og gråter i bøtter og spann, og det er ikke sjelden at hunden må stille opp som sjelesørger :(

Anonym poster: 1afbf77be8827747a1b567d7428bb838

Skrevet

Jeg plusser innlegg jeg synes er bra, uansett hvem som har skrevet det.

Legger aldri merke til om det ab AB eller ikke, det spiller da vel ingen rolle!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...