Gå til innhold

Til jenter, størrelse på kuk

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nei, dette er ikke et spm om hva dere foretrekker eller hvor stor en kuk må være for å være stor etc

Derimot lurer jeg på hvordan dere vet hvor stor en kuk faktisk er? Ser til stadighet at jenter sier x antall cm lang og y antall cm i omkrets er bra. Tas det på øyemål eller måler det?

Grunnen til at jeg spør, er at kvinner har trodd jeg har vært alt mellom 16-17 cm lang til 23-24 cm (er et sted i mellom).

Anonym poster: 7c80bca8b529068675c73c15e0c59a5c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha, jeg har faktisk målt kjæresten sin.. Han var med på det altså, men vi hadde en lignende diskusjon der han spurte om hvor stor jeg trodde den var, så da måtte vi jo også finne ut hvor stor den virkelig var.

Jeg gjettet faktisk at den var større enn den var, så øyemål kan lure deg ja.

Anonym poster: ddc9d0eb2f2c23e3de08de236b3c9271

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke peiling på hvordan man kan se omkretsen jeg da, men jeg kan se når en penis er over gjennomsnittet lang eller tykk.

Veit ihvertfall at kjæresten sin er langt over gjennomsnittet tykk, men jeg tror den kan være bare litt over gjennomsnittet lang. :)

Anonym poster: d852e59de4b2bb85847d260e3e43f7ce

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg har ikke den fjerneste anelse. Jeg ser jo til en viss grad om den kan betegnes som veldig stor eller veldig liten, men cm? Har ikke snøring, elendig på øyemål. Den eneste måten jeg er interessert i å finne ut om størrelsen funker når vi har fått av oss klærne, er ved å kjenne den inni meg. I min verden finnes kuk i small, medium og large. Alt i mellom kan det være det samme med.

• Liker 2
Gjest Gunfreak
Skrevet

Kanskje vi bør innføre codpeice igjen i manne moten, og ha størrelser som A-DD osv for dem, akurrat som man kan gjette seg til puppe størrelsen på damer, kan nå damer gjette seg til kuk størrelsen på menn.

Sjekke ut codpeicen hans og se, ah stakar han har bare en A kuk, jeg må ha minst C

• Liker 5
Skrevet

Jeg har målt kjæresten sin (sammen med han), men han er den eneste jeg har vært med som jeg ville tørre å si noe om lengden til. Det er i grunn viktigere hvordan den føles inni deg enn hvordan den ser ut når alt kommer til alt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns mannens kuk er litt for stor, han har 18 cm. Jeg er også ganske trang, så vi må bruke goood tid på forspill for at det ikke skal gjøre vondt. Er også mange stillinger som feks doggy der han ikke bare kan "peise" på fordi da gjør det vondt for meg.

Anonym poster: aa5a0811047970bf38ce1c842c5f96ef

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at jenter er fryktelig dårlig på øyemål.

Anonym poster: f66d4833a9714d75ab3256dc2fa853be

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Man har da selvsagt både målebånd , tommestokk og micrometer liggende strategisk til på nattbordet.

:ironi:

Seriøst;

Signerer Raindrops her.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bryr meg ikke så mye om antall cm, men har ganske godt øyemål, så da jeg fikk en mistanke om at menn ofte juger på seg ting målte jeg lengden på hånda mi og tykkelsen på håndleddet, for å ha en referanse.

Anonym poster: e5a5755142356686a40a7cf04ad983e1

AnonymBruker
Skrevet

Ergo blir det meningsløst å spørre kvinner om hva en stor kuk er eller hvor stor en kuk bør være. De er dårlige på øyemål og jeg vil tro de færreste kvinner måler partnerens kuk. Tror nok det er heller menn som måler...

Btw, gjennomsnittspenisen er ca 14 cm lang.

Anonym poster: 7c80bca8b529068675c73c15e0c59a5c

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ser og kjenner igjen en liten en, for å si det sånn.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Alle bilulykker som kvinner står bak begrunnes med "jeg trodde jeg hadde flere cm til gode". Kvinner er ikke gode på øyemål nei. :fnise:

Anonym poster: 47f61dd671fdd03e21221b93cfa8f48a

Gjest Raindrops
Skrevet

Jada, kvinner er dårlige på øyemål og menn skjønner ikke hvordan de bruker et målebånd. What else is new.

• Liker 1
Skrevet

Jada, kvinner er dårlige på øyemål og menn skjønner ikke hvordan de bruker et målebånd. What else is new.

Målene er vel ikke så nøye heller,så lenge det er godt og kuken fyller opp det den skal ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...