Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Ja, nå måtte du kikke nå.

Jeg VET det er flere enn 4 stk herfra i Bergen, så om du er ute etter litt nytt selskap dann og vann, ta turen innom her;

http://forum.kvinneg...howtopic=684509

Og ja, den ble lagt "feil" med vilje, bare får å gjøre folk oppmerksom på hva som finnes inne på det fantastiske delforumet; personlige meldinger eller hva det nå heter.

Endret av Silfen
Videoannonse
Annonse
Skrevet
:nigo: Kino er visst gjort om til forslag om utepils.
AnonymBruker
Skrevet

Gleder meg. :sjarmor:

Anonym poster: 183eb69849ec162328120e14c4673a4e

Skrevet

Haha!

AnonymBruker
Skrevet

Kan man bli med uten å avsløre brukernavnet sitt?

Anonym poster: 1df00506951bdde41baa0fb0dc37199e

Skrevet

Ja.

Skrevet

Virker jo som det bare er kinogåing som ligger inne under det "delforumet" du henviser til ;) og har nok på følelsen at jeg blir i eldste laget for noen av de aktive "Bergens-forums-deltakerne"

Synes allikevel det er flott at dere prøver å få med folk

Skrevet

Nei, se siste link.

Jeg er snart førti, så om det ikke duger, så. ;)

Skrevet

Nei, se siste link.

Jeg er snart førti, så om det ikke duger, så. ;)

Jo jeg takler ungdom som deg ;) men verre andre veien, de nyferske voksne synes 50+ blir som å ha mora si med ut.... men til mitt forsvar må det jo sies at jeg er forferdelig barnslig

Skrevet

Da får du slå deg med oss halvgamle på quiz i kveld. ;)

Skrevet

Da får du slå deg med oss halvgamle på quiz i kveld. ;)

Du skulle bare visst hvor lyst jeg har, men jeg kom fra operasjon på Kvinneklinikken for under en uke siden, og klarte selvfølgelig å pådra meg en skikkelig forkjølelse der, så her sitter jeg da ......(med veldig rød nese)

Skrevet

Alkohol dreper basselusker. :nemlig:

• Liker 1
Skrevet

Vel selv barnslige meg er forsiktig med helsa :trist: så dere får kose dere med :ol: og quiz, mens jeg tar det med ro på sofaen et par dager til :veslejenta: men kommer tilbake her, har snart bodd i Bergen( i denne omgangen) i 1 år, så er vel på tide at jeg blir kjent med noen IRL, ikke bare på nettfora :hallo:

Skrevet

Ah, er du frem og tilbake bergenser? Jeg har bodd her i halvannet år i denne omgang. Er litt enklere å sitte bak en skjerm, men av og til må man bare ta seg i nakken.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

hadde vore kjekt om du vart med Nita!

Skrevet (endret)

hadde vore kjekt om du vart med Nita!

Og det skal jeg stjerner og planeter, men ikke i dag :laugh: Vet ikke helt om jeg er til og fra bergenser Silfen, men er i alle fall halvt om halvt bergenser/nordlending :sjokkert: men har ikke bodd i Bergen siden jeg gikk i 1.klasse på barneskolen, bortsett fra noen sommermåneder i slutten av tenårene. Har vært her masse på besøk hos familie, så da jeg ble allergisk mot mørketid... vel valget var enkelt.

Endret av Nita
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er og halvt nordlenning. :nigo:

• Liker 2
Skrevet

Og der fikk jeg enda mer lyst ;) men det blir nok TV og litt sims3 i kveld også. Kos dere masse folkens :)

Skrevet

Skulle formen plutselig være stigende, så vet du hvor vi er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...