Gå til innhold

Kjønnslepper

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De fleste gutter syns det er stygt med store indre kjønnslepper, slik er det bare dessverre for oss jenter som er litt mer kjøttfylle der nede :(

Anonym poster: 36d6405f41c7611444d7b5cb98525c72

Det der tror jeg ikke på.. Store indre kjønnslepper er jo bare såå sexy !!! ;)

Anonym poster: 993873e08efd884aad8e88a1985e9afa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste gutter syns det er stygt med store indre kjønnslepper, slik er det bare dessverre for oss jenter som er litt mer kjøttfylle der nede :(

Anonym poster: 36d6405f41c7611444d7b5cb98525c72

Kanskje det er selvdestruktiviteten og ikke kjønnsleppene dine som gjør at du ikke får deg noe?

Skrevet

Kanskje det er selvdestruktiviteten og ikke kjønnsleppene dine som gjør at du ikke får deg noe?

Det er iallefall ikke kjønnsleppene det er noe galt med ! :) Store lepper er bare deilig det ! ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hørt at kjønnslepper kan bli opptil 10 cm lange..stemmer dette ? Er mann så jeg vet ikke så mye om det..

AnonymBruker
Skrevet

Bollefitte med store lepper er min store drøm...;)

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg har hørt at kjønnslepper kan bli opptil 10 cm lange..stemmer dette ? Er mann så jeg vet ikke så mye om det..

Sitat fra en legebok:

...Venusberget deler seg og fortsetter som to lepper, 7,5 - 10 cm lange før de igjen smelter sammen....

...Innenfor de store (ytre) kjønnsleppene (labia majora) finner man to langstrakte folder. Dette er labia minora (de små kjønnsleppene). De kan være ganske store og de kan stikke frem forbi de store kjønnsleppene....

Hvis du følger de små kjønnsleppene bakover mor skjedeåpningen, vil du oppdage at de forsvinner mellom skjeden og endetarmsåpningen.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye kan det bli på utsiden da,det som henger utenfor liksom ?

Gjest Eurodice
Skrevet

Hvor mye kan det bli på utsiden da,det som henger utenfor liksom ?

Det kan du google og finne ut selv.

Skrevet

Hva andre gutter tenker om mitt underliv det DRITER jeg i. Jeg kan ikke forandre på det uansett! Så da er det totalt meningsløst å ofre så mye som én bekymrende tanke om det. Sånn ble jeg skapt, og sånn kommer jeg til å se ut resten av mitt liv!

Nå må det snart bli slutt på det syke perfeksjonismesynet på utseende. Herregud da, vi er jo mennesker. Aksepter at ingen er like, og verdsett det.

Dette innlegget burdte også stått i diverse penis-tråder om størrelse eller om omskåret penis er finest eller ikke.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Det er så mye snakk om at kjønnsleppene skal være små,de indre ikke større enn de ytre osv. Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være sånn...er ikke store kjønnslepper minst like fint og deilig da ? Hvordan er kjønnsleppene deres jenter ?

Det skal du få drite i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...