Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Lurte på om noen kunne hjelpe meg litt!

I fjor sommer var jeg og tre andre jenter i Magaluf, hvor vi bodde på et stort partyhotell med bråk og fest på hotellet hele natten.

Det som skjedde var at vi ble kastet ut av hotellet den nest siste natten pga bråk fra rommet vårt.

Jeg lurer da på om jeg kan bo på hotellet igjen? eller er jeg "svartelistet"

Har tenkt å dra til samme plass i år, men vil gjerne komme inn på hotellet når jeg står i spania og skal sjekke inn.

Takk :-)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aldri om jeg ville tatt den sjansen... Men hoteller pleier ikke å ha "svartelister" nei. Men har man gjort noe riktig ille trenges det ingen slik, de som jobber der husker en godt nok likevel.

Anonym poster: 7e284c12951e9cc53de290ab5fe7324f

AnonymBruker
Skrevet

Tviler på at hotellet har en oversikt. Men på hotellet jeg jobber på i Norge så har vi endelig oversikt over slike tilfeller, men vi har ikke noe oversikt over personnummer så om Kari Nordmann sjekker inn til oss så er det meget sannsynlg at kar nordmann ikke er samme personen som laget bråk sist gang. Er det henne, så er det fullt mulig vi nekter henne å sjekke inn, Men i slike tilfeller prøver vi det beste å få ta i peronen og informere om at vedkommmede ikke er velkommen igjen.

Om det skulle vise seg at det er samme person ved innsjekk så forteller vi at vedkommede får bo så lenge det ikke er bråk. Man kan ikke kaste folk på gata heller.

Det skal myw til for at en person blir nektet å bo igen. Enten så har personen vært aggressiv mot peronalet, eller regning(ene) har ikk blitt oppgjott for at personen blir nektet å bo.

Anonym poster: 50a07026528c206f431317b81ff4b78f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke tatt sjansen, Hvis de kjenner dere igjen kan de nekte dere å bo der.

Anonym poster: 4536f55e8841da223539fce5a3e08c21

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Praksisen varierer fra kjede til kjede, og fra hotell til hotell.

I byen jeg jobber, blir du ikke bare svartelistet, men samtlige andre sentrumshoteller varsler hverandre om vanskelige gjester.

Anonym poster: a32eddeb2e3197e55acb597e66455034

Skrevet

Jeg ville ikke tatt sjansen. Så nei, jeg ville ikke bodd der igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Var dette på Vista Sol på Magaluf? Du kan risikere hvis de kjenner deg at de nekter deg. De husker som regel godt hvis noen har lagt mye bråk. Finn deg et annet hotell denne gangen. Hvis du blir akseptert og lager bråk ville jeg ikke vært i dine sko hvis politiet kommer.

Anonym poster: 3db32a5017ce6da2c6547cbb159521b9

AnonymBruker
Skrevet

Praksisen varierer fra kjede til kjede, og fra hotell til hotell.

I byen jeg jobber, blir du ikke bare svartelistet, men samtlige andre sentrumshoteller varsler hverandre om vanskelige gjester.

Anonym poster: a32eddeb2e3197e55acb597e66455034

Bor du i en sladreby? Med en sjef som er psykopat?

Anonym poster: 3869f692d80674be51199b84f9c77c16

Skrevet

Altså jeg lagde ikke bråk! vi bodde fire jenter på ett rom, og vi lagde "bråk" i form av musikk på kveldene og høy latter, men var slettes ikke hver kveld, og når sant skal sies bråkte ALLE. Ingen av de andre vi kjente på hotellet skjønte hvorfor vi ble kastet ut av alle som bodde der. vi var veeeldig rolig i forhold til de fleste andre.

Skrevet

Jeg hadde aldri bestilt rom på et hotell jeg tidligere var blitt kastet ut fra. Er ikke det toppen av pinlighet? Kjenner jeg blir flau bare av tanken, herregud noe så kleint. Da hadde jeg heller reist et annet sted. Ikke noe sjokk at det er Magaluf det er snakk om - det skal faktisk en god del til før de kaster ut folk, selv der nede, så dere har garantert bråka mye mer enn dere selv vil innse (og det er jo veldig typisk for jentegjenger på party&puletur). Og da skal det ha vært temmelig ille.

Hvorfor vil du bo på et hotell du tidligere har blitt kastet ut fra? Det er jo hundre andre hoteller der nede.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...