AnonymBruker Skrevet 27. mars 2013 #1 Skrevet 27. mars 2013 Jeg er en jente på 17 år. I litt over en måned har jeg snakket en del med en gutt på skolen min. På facebook har vi egentlig ikke hatt noen seriøse samtaler, men vi brukte å sitte å snakke på skype i mange timer hver kveld. Men plutselig sluttet det, han var aldri på og jeg brukte skype bare på grunn av han så jeg sluttet å bruke det jeg også. Da var det bare på facebook vi snakket sammen, det var ikke like seriøse og dype samtaler, men jeg kjente jeg fikk et stikk i magen hver gang han skrev til meg. Rett før påskeferien spurte han meg om vi skulle finne på noe, å jeg sa selvfølgelig ja. Vi skulle egentlig finne på noe en annen gang også men da kom det noe i veien. Men når ferien kom har vi bare snakket mindre og mindre, og nå har vi ikke snakket i det hele tatt på fire dager, noe som er veldig uvandt når vi pleide å chatte hele tiden. Vi pleide å ha mange tøyse krangeler og å bare sende hjerte til hverandre hele dagen, men de to siste dagene vi snakket stod det bare at han hadde sett hva jeg hadde skrevet men han svarte ikke. Likevel prøvde jeg å starte en samtale dagen etter, men jeg er ikke særlig flink å starte samtaler så den ble veldig kort, og det endte opp med hjertekrig igjen, og da også stod det at han hadde lest det men han svarte ikke. Jeg aner ikke hva som har skjedd, om det er meg, om han ikke orker mer eller om han har funnet noen andre. Kanskje han har hørt noe om meg? Jeg har hatt mange usanne rykter på meg, og han hadde også rykte på seg om at han var player, men jeg velger å ikke tro på det med tanken på hvor mye rykter kan ødlegge selv om de ikke engang er sanne. Jeg gledet meg sånn til å finne på noe med han. Men jeg aner ikke hva som skjer. Etter alt med ryktene jeg hadde på meg har jeg en tildens til å altid føle meg travel og uvelkommen. Jeg hater det. Men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre! Hva skal jeg gjøre? Anonym poster: bd7f137e4a9cef4f97f84317d292525b
Gjest Riskjeks Skrevet 27. mars 2013 #2 Skrevet 27. mars 2013 Send ham en melding eller ring ham og hør om dere skal finne på noe. Svarer han ikke eller er unnvikende da, er han nok interessert. Kjipt, men sånne unggutter er feige, dessverre... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå