AnonymBruker Skrevet 27. mars 2013 #1 Skrevet 27. mars 2013 er det noen som vet om det er vanlig byliv (puber og nattklubber) på fredag og lørdag i påska? eller er det stengt da? og hva med nattbussene, går de som på en vanlig lørdagsnatt hvis byen er åpen da? Anonym poster: 57048366d97d051285927721c80173df
Rainbow Skrevet 27. mars 2013 #2 Skrevet 27. mars 2013 Åpningstiden i byen vet jeg ikke noe om, men så en plakat på banen om at nattbussen går som normalt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå