Gjest Gunfreak Skrevet 27. mars 2013 #1 Skrevet 27. mars 2013 Så jeg er på en sånn "dateing" side Div damer der, og har snakket med en litt tidligere, utrolig flott dame sånn utseende messig, Snakket med henne tidligere men sagt at hun har lov av typen og kose med jenter, men ikke andre gutter, men vi har liksom snakket sammen, så i da hadde hun en oppdatering hvor hun lurte på om noen var intersert i en middag mot betaling, hun sa uten sex da, men dette virket noe rart. Så jeg tok kontakt og sa siden har strenge regler og viss de i det hele tatt tror det er salg av sex, vil de slette brukeren din, så hun sa takk og forandret oppdateringa. Så begynnte hun å spørre meg om jeg ville betale for en date. og de lekte jeg ekstremt dum, snakket om at 2000 kr for en time er dyrt da de fleste middager varer jo lengre enn en time osv. osv. Til slutt spurte jeg om hva typen mener om at hun selger dates til mannfolk, og da noen sekunder etter var brukeren borte. Det rare er at de fleste som selger sex på den siden er ekstremt enkle og se og forsvinner på timer eller dager, denne brukeren hadde vært der i nesten et år. så kan hende hun tidligere var en ekte bruker så pluttselig bestemte seg for å selge seg.
frøkna Skrevet 27. mars 2013 #2 Skrevet 27. mars 2013 Man er vel ikke prostituert om man selger en date. Men kan ikke forstå at noen kan være interessert i det? 2
Gjest Gunfreak Skrevet 27. mars 2013 #3 Skrevet 27. mars 2013 Tja, daten regner jeg med ville inneholde sex, så sånn sett er det prostitusjon under loven. 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 27. mars 2013 #4 Skrevet 27. mars 2013 Sikkert ei som bestemte seg for å ha det morsomt. Altså trolle deg og se om du sa ja. At hun ikke hadde tenkt til å gjennomføre det på noe vis.
Gjest Gunfreak Skrevet 27. mars 2013 #5 Skrevet 27. mars 2013 Sikkert ei som bestemte seg for å ha det morsomt. Altså trolle deg og se om du sa ja. At hun ikke hadde tenkt til å gjennomføre det på noe vis. Men hvorfor sletta hun hele brukeren sin som hun hadde hatt 1 år, så fort jeg påpekte at hun hadde kjæreste(eller tidligere sagt at hun hadde det?) Viss hun bare hadde tullet ville det ikke være noe grunn for å slette seg, når jeg begynnte å grave.
Testosteron Skrevet 27. mars 2013 #6 Skrevet 27. mars 2013 Man er vel ikke prostituert om man selger en date. Men kan ikke forstå at noen kan være interessert i det? Jeg kan forstå det, men det hadde nok føltes som om man gikk ut med støttekontakten sin
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2013 #7 Skrevet 27. mars 2013 Så nettopp en debatt på tv om dette... Unge jenter som selger dater til såkalte sugardaddies. Rike menn som gir jentene gaver, dyre smykker, betaler regninger for dem.. Mot at de dater dem. Det ses på som prostitusjon i USA i alle fall.. Man selger jo på en måte seg selv, selv om det ikke er sex inne i bildet. Anonym poster: 5fade80e8a599a1d3fa9932222603731
Gjest Gaea Skrevet 28. mars 2013 #8 Skrevet 28. mars 2013 Viss hun bare hadde tullet ville det ikke være noe grunn for å slette seg, når jeg begynnte å grave. Men hun hadde vel strengt tatt ingen grunn til å slette brukeren fordi du begynte å grave heller, er vel bare å blokkere eller la være å svare. Sikkert en annen grunn, er ikke sikkert hun var seriøs.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå