Gå til innhold

Grønn hard klump under huden?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har en "klump" på 3-4 mm under huden - på den ene armen. Kan liksom ta tak rundt den. føler at hvis jeg presser og piller vekk huden over klumpen, som forøvrig er hard - så kan jeg presse ut det harde som en slags kvise.(Men så lenge/langt klarer jeg aldri å pirkel Har hatt den lenge - kanskje noen år. Og - den er grønn! Eller kanskje litt blålig. Noen som har hatt noe lignende - og vet hvordan man kan bli kvitt den?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg hadde en sånn på låret.

Til slutt tok jeg en nål og stakk hull på huden også fikk jeg klemt hele klumpen ut.

Anonym poster: 819c9e78fd6c25049795883875850143

AnonymBruker
Skrevet

jeg hadde en sånn på låret.

Til slutt tok jeg en nål og stakk hull på huden også fikk jeg klemt hele klumpen ut.

Hva var det inni klumpen da?

Anonym poster: 15eb1185121e536460c3bfd9044aab4c

AnonymBruker
Skrevet

Det var noe gugg som hadde "forsteinet" seg.. fikk ut hele klumpen også sprakk den . Måtte også dra ut en slags lomme den lå i..

ganske ekkelt ja!

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor langt måtte du stikke nålen inni da? Jeg har prøvd det også - men kom liksom ikke dypt nok!

Skrevet

Gå til legen å få hjelp. Da får du bedøvelse også. Aoo!!!

AnonymBruker
Skrevet

Fettkul/ lipom. Google det! ;)

Anonym poster: e397b958f7d5a3846f6eed7480fcfc32

Gjest Gjest
Skrevet

Nei - den står liksom ikke ut av huden, men ligger under huden - og hvis jeg bare stryker forsiktig over huden kan jeg ikke kjenne den.. Derimot - om jeg tar et godt tak i huden - så kan jeg liksom ta tak rundt den. Det at den er blågrønn gjør at jeg har lyst å pirke den vekk....TS

Gjest Fleecejakke
Skrevet

La legen gjøre det for deg så slipper du en infeksjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...