Gå til innhold

Elsker/Åpent forhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri vært utro, og kunne heller ikke tenke meg å gå bak ryggen på mannen min, men i det siste har jeg lekt litt med tanken på å ha sex med en annen enn ham. Jeg vet at jeg har funnet mannen i mitt liv, og vi har det egentlig flott sammen, men jeg klarer ikke helt å gi slipp på denne tanken. Tror det hadde gjort underverker for selvtilliten min og kanskje hadde gjort meg mer frigjort. Hvordan hadde dere reagert på et sånt forslag?

Anonym poster: 7f22afb9945e88ed2f05f4c6d5b7e0e7

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville blitt sjokkert om partneren min ikke syns jeg var bra nok, og måtte invitere en til i senga.

Har dere snakket om noe sånt før? Hva syns han om det? Kan hende han er åpen for det, men om du er fornøyd i forholdet ditt ville jeg vært utrolig forsiktig siden noe sånt kan ødelegge.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke det at han ikke er bra nok, jeg bare tenner litt på følelsen av å bli begjært av en annen. Tror som sagt jeg ville fått en massiv boost av det.. Vi har ikke snakket om det, men vi har snakket om hvordan vi ville reagert ved Evt utroskap, og vi er vel enige om at alle kan gå på "en smell" på fylla uten at det nødvendigvis betyr på hue og ræva ut, men at et gå-bak-ryggen-forhold, der man i prinsippet har et forhold til en annen person overhodet ikke er greit. Det jeg kunne tenke meg er tilfeldig ons med en yngre gutt, ingen følelser involvert...

Anonym poster: 7f22afb9945e88ed2f05f4c6d5b7e0e7

• Liker 1
Skrevet

Det spørs jo helt på forholdet deres. Hadde min tatt det opp hadde det blitt en stor krangel, og tillitproblemer en god periode. Men vi er begge litt sjalu av oss, og veldig i mot utroskap.

Skrevet (endret)

Er vel sånn med mesteparten av det vi definerer som utroskap, at en har lyst på noen andre fordi.....

Har et par i omgangskretsen som praktiserer "åpent forhold" det funker bra for dem, men for meg passer det ikke. Har snakket med min bedre halvdel og hun har tilsvarende oppfatning.

Etter min oppfatning er sex den mest intime delen av samlivet. Dette for meg en del av det som er med på å holde limet sterkt. Om en velger å dele dette med tilfeldige forbipasserende skurrer det litt i hue mitt.

Men forsterket selvbilde får du sikkert, men hva er verdien av dette og hvor lenge holder det?

Endret av RoH
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det slutt, så kan du ligge rundt og ha deg. Dere har ikke ekte kjærlighet og respekt, så vær vennlig å slipp din mann fri, slik at han kan finne drømmedama som elsker han, uten å tenke på utroskap.

Anonym poster: d5050deefa23acdf9a3162db1e500ae2

Gjest Murica
Skrevet

Hmmm... Minner meg om et lignende innlegg jeg så for en kort tid tilbake siden her på KG.

http://forum.kvinneg...

Anonym poster: 8687059f7067555caaf8584e9bf2ca11

Kort tid siden? Den tråden er over ett år gammelt.

Uansett.. her ville trått veldig varsomt, det du ønsker er egentlig litt tabu. Og du risikerer å såre partneren din.Jeg og mannen har åpent forhold, men dette var noe vi tok opp før vi i det hele tatt ble sammen.

Hadde jeg derimot vært sammen med han i flere år før han helt ut av det blå tok det opp, så ville jeg nok blitt lettere forbanna.

AnonymBruker
Skrevet

Som mann hadde jeg nok blitt lei meg og såret. Det hadde ikke passet i forholdet vårt. Dersom du vil bli begjært av andre, og oppleve spenning, men samtidig beholde forholdet du har, ville jeg involvert mannen din i andre fantasier. Hva med at dere feks har sex foran webcam foran feks en annen mann eller et par ? Da er det noe trygt som dere kan gjøre sammen under trygge forhold ? Ta på dere masker og pul foran spesielt utvalgte. Leste også i et Cupido om løsninger på dette. Noen som hadde feks et slags laken med hull i som hang i en døråpning.. Så kunne dama i forholdet få kos og knull av en fremmed som stilte opp. Da opplevde hun spenningen samtidig som mannen var fysisk adskilt. Så kunne mannen hennes nyte synet av sin kone uten at det var sjalusi i bildet. Altså ingen kontakt mellom den fremmede og dama. Det er mange løsninger, det viktigste er at begge i et parforhold er helhjertet med og at leken ikke går for langt.

Anonym poster: 0ccf2cc98bb270071c2861afca3357a2

AnonymBruker
Skrevet

Kort tid siden? Den tråden er over ett år gammelt.

Men det var i januar at den var aktiv. :P

Gjest Murica
Skrevet

Men det var i januar at den var aktiv. :P

Ah, så ikke på siste post =D

Gjest abcdefgh
Skrevet

Forsøk på selvrealisering på "høyeste nivå" ? Hva med å være fornøyd med at du har det så bra i livet ditt at det eneste du kommer på som som kanskje kan gjøre livet ditt litt bedre er et variert utvalg i peniser? Syns dette er veldig egoistisk. Jeg hadde ihvertfall kastet ut kjæresten min om hun kom med et slikt forslag og virket seriøs.

Skrevet

Jeg hadde aldri akseptert det. Men så er jeg ikke en av de som ser på sex som en frigjøringsgreie man skal ha med en bunkers folk fordi man kan, men heller en intim og gledelig handling man gjør med én person.

Gjest uAnonymbruker
Skrevet (endret)

-

Endret av uAnonymbruker
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...