AnonymBruker Skrevet 27. mars 2013 #1 Skrevet 27. mars 2013 Har de siste to månedene truffet en mann jevnlig, vennene mine kaller det dating, jeg veit ikke helt hva vi driver med. Vi treffes, ser TV, spiser middag, har sovet hos hverandre et par ganger.. Men vi har ikke snakket om "oss" enda, annet enn at vi i starten sa at vi skulle ta ting rolig, ikke forøke å pushe fram en forelskelse, men at vi skulle se hvordan ting gikk. Var hos han i går, så noen episoder av en TV-serie vi ser smmen, og ble sittende og snakke en times tid etterpå I morges sendte jeg han denne meldingen på facebook (han har ikke sett den enda ser jeg, så det er ikke noe klaging på manglende svar jeg skal komme med): Ville bare si takk for i går, og si at jeg liker armkroken din Ha en fin dag i dag - og kos deg ute i kveld :D Fikk plutseilg følelsen av aat det var en litt "barnslig" melding å sende...? Eller er den en "passe flørtete" melding? Vi er forresten 28 og 38 år gamle. Anonym poster: 59000553ce8d0b9ee6d00f8cff3b9a57
Tomaten Skrevet 27. mars 2013 #2 Skrevet 27. mars 2013 Syns det var en veldig fin melding jeg. Ser ikke noe "barnselig" med den. 1
Gjest Tulipana Skrevet 27. mars 2013 #3 Skrevet 27. mars 2013 Det var en veldig koselig melding, synes jeg. Jeg hadde blitt glad for en sånn melding, og den familiære tonen den hadde tyder på at han er i ferd med å bli veldig komfortabel med deg. Ikke det verste utgangspunktet.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2013 #4 Skrevet 27. mars 2013 Jeg syntes den var veldig hyggelig, men ville droppet: ''Ha en fin dag i dag - og kos deg ute i kveld :D'' Hvis du bare hadde skrevet at du koste deg og liker armkroken han, måtte han vel svart på det der. Nå kan han bare si; hehe, takk. Skal kose meg. Men men, alt i alt var den ikke barnslig Anonym poster: 81ef863c933356deafc619924d738481
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå