Gå til innhold

Bedt ut på facebook av en random

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her om dagen fikk jeg pluselig en melding i innboksen av en kar, ingen felles venner.

Vi begynte å prate, og siden vi har likt etternavn så dukket jeg visst opp på listen over folk han kanskje kjenner.

Han sa han likte det han så ( kanskje bedre formulert ) og ville snakke med meg.

Nå har han spurt om vi skal treffes,

jeg har undersøkt litt om hvem han er osv. Og finner ut av at han virker som en allright fyr.

jeg har aldri møtt noen som har lagt meg til på facebook uten å ha møtt meg før..

så jeg tenker det er litt rart, men det virker litt spennende samtidig

på den andre siden er han litt eldre, han er 36 og jeg er 22 ..

ja, pappa komplekser kanskje , men ja.. han virker kjekk og hyggelig..

er det litt rart om jeg møter han ?

og hvis jeg møter han, har noen noe tips?

Tenk om han er sånn seriemorder ..

Anonym poster: 40073a3d998e20f13f61e3de2e87ff16

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns ikke du skal møte ham. Det er noe rart med voksne menn som bruker fb til å komme i kontakt med nesten-tenåringer.

Det er mange fine og søte gutter på din egen alder, bruk heller unfdommen og tiden din på de :)

Anonym poster: 816ff5eb5a3826352ceaf849ec79cb88

• Liker 1
Gjest Tidssone
Skrevet

LITT eldre?

Men. Det er jo hyggelig å bli bedt ut. Dersom du liker ham, så er det vel bare å hive seg rundt å gjøre det? Møt ham på et offentlig sted.

Skrevet

Det kan tenkes at han er en fri sjel som uredd og unorsk våger å ta kontakt med fremmede på tvers av generasjonene via utradisjonelle måter uten å ha uhederlige intensjoner. Men jeg må innrømme at min første tanke er at han mest sannsynlig bare er ute etter å ha litt uforpliktende morro med en ung jente, uten at det nødvendigvis er uhederlig så lenge han er åpen om det.

Du er 22 år, stor jente nå, ikke "nesten-tenåring". 12-åringer er nesten-tenåringer. Om du har lyst til å møte ham, så er det opp til deg og magefølelsen din. Ta de samme forhåndsreglene du ville gjort om dette var en alminnelig nettdate du skulle møte.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...