AnonymBruker Skrevet 27. mars 2013 #1 Skrevet 27. mars 2013 Hvordan merker dere at en jente er interessert, uten at man har utvekslet et ord enda eller sagt hei? Jeg får ofte denne type spenning, synes jeg. Den der - vi ser på hverandre, går til vårt. Ser hverandre på butikken, men gjør vårt. Har noen få felles bekjente, men møtes ikke. -Men tydelig interesse, som det aldri skjer noe med. Jeg tiltrekker meg de som er like dårlige på dette som meg..... Så hvordan viser egentlig jenter interesse? Jeg vet at noen av dere liker å jakte, og om det skulle være verdt det kan jeg også gå på det; men jeg kunne tenkt meg å fanget interessen til han som jeg har valgt ut selv, for det er jeg ganske dårlig på.... Anonym poster: 1fa035e3f65aa5a3757bacad97a552b0
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2013 #2 Skrevet 27. mars 2013 Sleik meg oppover kinnet. Anonym poster: 087d3e2d871ae689620a3dd3b2796176 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2013 #3 Skrevet 27. mars 2013 Sleik meg oppover kinnet. Anonym poster: 087d3e2d871ae689620a3dd3b2796176 Ok Anonym poster: 1fa035e3f65aa5a3757bacad97a552b0
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2013 #5 Skrevet 27. mars 2013 Jeg kunne tenkt meg å bare sleike han på kinnet; det kan være enklere enn å oppføre seg normalt Tror jeg er helt normal i disse situasjonene, sett bort i fra at jeg gjømmer meg bittelitt, men sniker... Synes det å ha interesse for noen fremmede er litt ubehagelig og skummelt. Anonym poster: 1fa035e3f65aa5a3757bacad97a552b0
Gjest TJ Oshie Skrevet 27. mars 2013 #6 Skrevet 27. mars 2013 Vil du ha noe i livet må du skaffe det sjæl. Å kikke lengtende på en mann vil aldri være nok til å sparke interesse utenfor en klassisk sjekkearena. (les grøftefylla.) Med mindre du kommer over en PUA eller en avansert douchebag med fuckrulle lang som kysten, da gjerne fra oslos beste vestkant. De tar ofte sjansen på signaler vi dødelige ikke mener er grunnlag til å avansere med. For å snakke for meg selv så tar jeg ikke hint eller flørting i det hele tatt, selv om jeg har blitt fortalt jeg kan være ganske flørtete selv. For meg er det bare å ha god kjemi og likedan humor feks. Reagerer bare hvis jenta fniser ekstremt mye og nærmest planter "butikken" i trynet mitt. Hvis ikke tar jeg det egentlig bare som et tegn på at vedkommende har det artig ilag eller smiler og kikker på meg fordi hun er blid. Så hvordan sjekke meg opp. Kroppskontakt (type sett deg på fanget) kan være en fin pekepinn for oss dummies. Sett deg nærme og len hodet inntil skuldra feks. Må gjerne ha vært litt kommunikasjon i forkant dog. Evt vær tydelig. Ha øyekontakt, smil, spør spørsmål, ta insj til å finne på noe ect. Hvis ikke tar jeg det stort sett som "hyggeligheter" og lar skipet passere selv om det kanskje kunne vært noe der. 2
Maisie Skrevet 27. mars 2013 #7 Skrevet 27. mars 2013 Ja, kjent sak. Men det er ikke voldemort man skal hilse på, det er jo bare en fyr man i tillegg synes virker flott Hvis dem virker snille og normale (noe de fleste av dem er) så er det ikke så mye grusomt som kan skje. Hvis det er interesse, så blir de sikkert like glade som oss over at det endelig kom en naturlig situasjon å få hilst på hverandre i.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå