Gå til innhold

Epc lampe golf mk 4


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg trenger litt hjelp til å finne ut av hva som er problemet med golfen min, og jeg veit det her kanskje ikke er det beste stedet å spørre men jeg har prøvd utallige steder og mekanikere for å finne feilen uten hell, så da tenkte jeg kanskje at det var noen smarte kvinner eller menn som har en god ide til meg eller som har opplevd det samme.

Jeg har en Golf mk 4 2002 modell som jeg til stadighet opplever at EPC lampa begynner å lyse på og følgeteksten "motorstörg werkstatt" kommer opp. Når jeg googler det får jeg opp at det sannsynligvis er bremselysene som ikke fungerer, men tro meg, bremselysene mine fungerer helt fint, og det er ingen korrosjon på noen av ledningene til bremselysene heller. Den nøkker også litt på 2000 rpm når man ligger og cruiser i jevn fart. Bilen er feilsøkt x flere, og mekanikerne kan ikke finne ut hva som forårsaker dette. Flotte Møller Bil sa jeg måtte bytte motoren(legg merke til at ingen av de andre 2 mekanikerne er enige i dette), men det er ikke snakk om at jeg bytter motor på en bil som knapt har gått 120 000km. Det var snakk om at det kunne være eksostilbakeføringsventilen, så de rengjorde den og bilen fungerte helt fint i omtrent 3 mil så kom nøkkinga på 2000 rpm tilbake, og en dag senere poppa EPC lampa opp igjen også. I dag har lampa lyst to ganger på 10 minutter, så nå begynner jeg å bli bra lei av å se den.... Jeg kjøpte bilen i høst, og lampa kom første gang når jeg kjørte gjennom en stor søledam i novemberish.

Jeg har også sjekka tennplugger, bytta bremser både skiver og kallipere så det ser ikke ut til at det er noe der heller.

Begynner å bli bra lei av hele greia nå, og blakk etter alle verkstedsregningene også. Er det noen som har noen forslag på hva det kan være? På forhånd takk!

Anonym poster: 45cc69023361fe3c5a756552374fecf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...