Gå til innhold

Skal jeg kysse henne?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og ei jente har flørtet med i et par uker nå, ikke sånn veldig flørtet bare småflørting. Jeg kjenner jeg begynner å få følelser for henne. De siste gangene vi har møttes og pratet sammen, har jeg hatt utrolig lyst til å kysse henne. Spesielt hvis en av oss akkurat har sagt noe og vi ser hverandre inn i øynene og det er en liten pause. Jeg har så lyst til til å gjøre det, men jeg vet ikke om jeg bør gjøre det eller ikke.

Anonym poster: 2494f46d644c6d40eb94885413197ac1

Videoannonse
Annonse
Gjest Reza08
Skrevet

Du kan hvis du vil, og det finnes flere måter å gå frem på.

Gjest JakeGreen
Skrevet

Hvorfor er du usikker på om du skal gjøre det? Forstår ikke hva du nøler etter. Lytt til biologien din.

Slik du beskriver situasjonen, så venter hun på at du skal ta affære og er klar for å bli kysset. Hun blir mer skuffet om du aldri gjør noe. Det verste som kan skje er at hun ikke er interessert, men det er uansett et kompliment for henne at du vil kysse henne.

Spesielt hvis en av oss akkurat har sagt noe og vi ser hverandre inn i øynene og det er en liten pause.

Det er slike øyeblikk jeg lever for!

Neste gang dette skjer, så anbefaler jeg deg å holde på stillheten og blikkontakten.

Løft hånden din forsiktig mot ansiktet hennes og stryk henne over kinn og hake. La hun se at du beundrer det vakre ansiktet hennes og har lyst å kysse henne. La hun merke at du liker henne. Smil som om du smiler til et lite barn. Du kan også være alvorlig om det føles mer naturlig.

Og så bøyer du deg bort og kysser henne eller sier, "Kom her."

Gud, jeg fikk lyst å kysse.

:)

• Liker 1
Gjest JakeGreen
Skrevet

Et alternativ er å spørre rett ut: "Har du lyst å kysse meg?"

Ikke til å forveksle med den underdanige, "Kan jeg få lov til å kysse deg?". The devil is in the details.

Rapporter tilbake når du er ferdig.

:)

Skrevet

Jeg personlig, syns det blir kleint når man spør om man vil bli kysset. Da er det bedre å bare go for it og se hva som skjer! Jeg foreslår at du gjør det. Siden hun har flørtet med deg også, er hun helt sikkert interessert og lysten på det kysset, hun også.

Gjest .-L-.
Skrevet

Et par uker? Jeg kysser henne på første date om jeg kan.. Få fingen ut :P

AnonymBruker
Skrevet

Et par uker? Jeg kysser henne på første date om jeg kan.. Få fingen ut :P

Vi har ikke vært på noe "date" enda :P

- TS

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Vi har ikke vært på noe "date" enda :P

- TS

Få henne på date da :P Jeg spør dem ut dagen etter jeg har fått nr, eller når jeg treffer dem. Best å spørre når man treffer dem. Hater å vente på at de skal svare på meldinger..

Endret av .-L-.
AnonymBruker
Skrevet

Få henne på date da :P Jeg spør dem ut dagen etter jeg har fått nr, eller når jeg treffer dem. Best å spørre når man treffer dem. Hater å vente på at de skal svare på meldinger..

Vi har vært venner en god stund da og vi har jo funnet på ting sammen bare vi to men ikke noe som kan kalles date akkurat. MEN i morgen skal jeg og henne ha filmkveld, får jeg sjansen da tror jeg at jeg kommer til å kysse henne. Jeg er iallefall veldig innstilt på det som får vi se om jeg tør å gripe sjansen :)

- TS

Gjest .-L-.
Skrevet

Vi har vært venner en god stund da og vi har jo funnet på ting sammen bare vi to men ikke noe som kan kalles date akkurat. MEN i morgen skal jeg og henne ha filmkveld, får jeg sjansen da tror jeg at jeg kommer til å kysse henne. Jeg er iallefall veldig innstilt på det som får vi se om jeg tør å gripe sjansen :)

- TS

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...