Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av tråden om sjekking. Jeg lurer på hvor mange som flørter bevisst, og hva dere syns om forumflørting :fnise:

Anonym poster: 5c5c32dde15aeac84f5f83b9c86111c0

Videoannonse
Annonse
Gjest Skogmann
Skrevet

Flørter alltid, med alle. Synes det er flott.

AnonymBruker
Skrevet

Å plis 'a. De mest aktive mennene her inne er på sjekkern, intet nytt under solen. Men de er veldig subtile ;)

Anonym poster: 12979390dfc35795c32b6e2a35db6c1b

• Liker 1
Skrevet

Nei.

Gjest Kalkunkrøll
Skrevet

Haha nei. Flørter bare med attraktive jenter.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, og jeg syns det er temmelig kleint med forumflørting.

Anonym poster: aea8c3638c8d67066f69fb5ce5fac13a

• Liker 1
Skrevet

Nei, har ikke følt det behovet. Men jeg har ikke noe i mot at andre flørter på forumet, så lenge det er i passende tråder :) Synes bare det er koselig, KG er jo tross alt en sosial arena selv om det er digitalt.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, og jeg syns det er temmelig kleint med forumflørting.

Anonym poster: aea8c3638c8d67066f69fb5ce5fac13a

Mange som har klaget på det, så de har skjerpet seg. Nå foregår all moroa på pm, like så greit for oss andre som ikke er her for å flørte ;)

Anonym poster: 12979390dfc35795c32b6e2a35db6c1b

Skrevet (endret)

Jeg er en flørter. Flørter med alle - både damer og menn - hele tiden, både på KG og i det virkelige liv. :)

EDIT: Men gjør det bare der og når det passer seg, da. Flørter ikke i tråder om fotsopp.

Endret av kisskissbangbang
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som blir anklaget for å flørte uten å prøve på det, eller prøver å flørte uten å få det til da? :fnise:

Anonym poster: 5c5c32dde15aeac84f5f83b9c86111c0

Skrevet

Har kanskje gjort det 2 ganger så lenge jeg har vært medlem. Syns det blir for dumt å flørte med folk man ikke har sett eller kjenner så det blir kunstig. De fleste her er fiktive.

Skrevet

Jeg kan ha litt flørtete humor, men det er ikke på samme måte som jeg ville flørta med personer jeg er interessert i... Det handler om å ha en hyggelig, lett tone.

• Liker 1
Skrevet

Nei, og jeg tror det ville blitt temmelig mislykka hvis jeg prøvde. Jeg kan oppfattes som veldig flørtete i det virkelige liv, men det er på grunn av at jeg smiler mye, og kroppsspråket ellers - jeg aner ikke hvordan man flørter med noen man ikke engang har møtt. Dessuten lider jeg av smileyallergi, og jeg tror man helst bør være bestevenn med blunkesmileyen for å bli en vellykket forumflørter.

Andre kan flørte til krampa tar dem, det plager ikke meg.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Haha nei. Flørter bare med attraktive jenter.

Nesten samme her, flørter kun med attraktive gutter ;)

Anonym poster: fbd764d491afc68c894bc83f2fd871bc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, og jeg tror det ville blitt temmelig mislykka hvis jeg prøvde. Jeg kan oppfattes som veldig flørtete i det virkelige liv, men det er på grunn av at jeg smiler mye, og kroppsspråket ellers - jeg aner ikke hvordan man flørter med noen man ikke engang har møtt. Dessuten lider jeg av smileyallergi, og jeg tror man helst bør være bestevenn med blunkesmileyen for å bli en vellykket forumflørter.

Andre kan flørte til krampa tar dem, det plager ikke meg.

:klemmer:;):)

Anonym poster: fbd764d491afc68c894bc83f2fd871bc

Skrevet

Ja, men jeg legger ikke så mye i det. Synes det er morsomt :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg gjør det, gjerne med begge kjønn selv om jeg er heterofil, og det kan skje litt ubevisst, men flørter aldri i tråder der det ikke passer seg, eller med brukere jeg ikke føler meg helt vel med.

Ellers er det bare gøy å flørte litt, man må unne seg litt uskyldig hverdagen :)

Anonym poster: 41e55d2d85e3e1c31641a9bb33f8d823

• Liker 1
Skrevet

Jeg flørter ikke, har mer enn nok med å få orden på kjærlighetslivet IRL om jeg ikke skal dra inn KG som arena i tillegg :fnise: Har tidligere blitt kjent emd folk her inne som har blitt til flørt og senere forhold, men holdt da flørtingen unna forumet.

Dog er det nok enkelte som mener jeg har en flørtete tone, og det kan stemme med måten jeg er på, men derfra til å flørte seriøst her inne - det er en lang vei ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...