blueberries Skrevet 26. mars 2013 #2 Skrevet 26. mars 2013 Eller gå på Grete Roede og gå ned 1kg i uken. Fint at det funker for deg, men jeg ser ikke at dette vil hjelpe noen andre. Jeg har sultet meg ned i vekt før, og det gikk ikke bra. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #3 Skrevet 26. mars 2013 Det med at man går opp igjen de kiloene når man begynner å spise normalt er individuelt. Hender ikke med alle. Anonym poster: cb1ccb3fe1215ffcfd77a755f9e67fc5
blueberries Skrevet 26. mars 2013 #4 Skrevet 26. mars 2013 Det med at man går opp igjen de kiloene når man begynner å spise normalt er individuelt. Hender ikke med alle. Anonym poster: cb1ccb3fe1215ffcfd77a755f9e67fc5 Var ikke det jeg mente (hvis du skrev til meg). Jeg ble syk og fikk ikke i meg ordentlig med mat på 2 år. 2
Gjest BettyBoop Skrevet 26. mars 2013 #5 Skrevet 26. mars 2013 Det funker faktisk. I perioder "sulter" jeg meg, og får i meg mye mindre kalorier enn det man trenger pr dag. Jeg unngår fet mat, brus, øl og godterier, og spiser bare brød, yoghurt og frukt. Drikker vann, juice eller melk. At jeg sulter meg, er kanskje en overdrivelse. Men jeg sørger for at jeg aldri spiser meg helt mett, men spiser bare nok til å unngå sultfølelsen. Om dere ikke vet det, så er ikke sultfølelse et tegn på at man er tom i magen, men at blodsukkeret synker. Det er dette som skaper sultfølelsen. Dermed trenger man ikke spise masse for å unngå sultfølelsen. Man trenger simpelthen bare litt sukker, som f.eks noe frukt eller skvett med brus. Om helgene spiser jeg vanlig, men sørger for at inntaket ikke går over styr og at jeg legger på meg. Jeg spiser også godt når jeg skal trene, for det er farlig å trene på tom mage, og man får ikke utbytte av treningen. Jeg er en relativt slank gutt fra før av, men ønsker simpelthen å kvitte meg med noen overflødige kilo i mageregionen. Med denne oppskriften har jeg gått ned 4 kilo på ca. 2 måneder totalt. Det skal sies at jeg i denne perioden har gått på enkelte sprekker som har gjort at jeg har lagt på meg igjen. Hadde jeg vært 100 % dedikert til programmet hele tiden, hadde jeg trolig gått ned 2-3 kilo til. Hvis det er noen som tenker at de vil kvitte seg meg noen kilo, er det bare å følge denne retningslinjen. Den er vel ganske velkjent, og nokså opplagt: Innta færre kalorier, enn det du forbrenner på èn dag. hvorfor føler man seg fortsatt sulten etter bare en skvett med brus da? 3
Gjest fry Skrevet 26. mars 2013 #6 Skrevet 26. mars 2013 For å bli slankere må man nødvendigvis sulte kroppen (underskudd).
Gjest Sunheart Skrevet 27. mars 2013 #7 Skrevet 27. mars 2013 Jeg må "sulte" meg hele tiden for å holde kroppen slank, så ja du må gå i underskudd,. Jeg spiser rundt 1200kcal hver dag for å holde på formene. Tillater meg litt mer i helgene. Problemet er at når du går på så lite, så vil kroppen ofte ha behov for og være mer tilbøyelig med å sprekke og overspise engang iblandt for å ta igjen det tapte.. Derfor må jeg tilføre kroppen litt mer en dag i helgen om jeg ønsker å skeie ut. Men holde meg striks resten av uken. ELLER spise normalt litt mer i hverdagene og kutte ut utskeielsesdagen- Det er enten eller hos meg
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2013 #8 Skrevet 27. mars 2013 Jeg må "sulte" meg hele tiden for å holde kroppen slank, så ja du må gå i underskudd,. Jeg spiser rundt 1200kcal hver dag for å holde på formene. Tillater meg litt mer i helgene. Problemet er at når du går på så lite, så vil kroppen ofte ha behov for og være mer tilbøyelig med å sprekke og overspise engang iblandt for å ta igjen det tapte.. Derfor må jeg tilføre kroppen litt mer en dag i helgen om jeg ønsker å skeie ut. Men holde meg striks resten av uken. ELLER spise normalt litt mer i hverdagene og kutte ut utskeielsesdagen- Det er enten eller hos meg Så lite!? Bare 1200 kcal daglig? Har du veldig dårlig forbrenning kombinert med at du er veldig lav eller noe? Det høres veldig merkelig ut, en voksen kvinne som er i lite fysisk aktivitet skal kunne spise 1800 kcal daglig for å holde vekta stabil... Anonym poster: 6cb2d6e2a2af93468e93d6e71b9a5494 3
Djungelvrål Skrevet 27. mars 2013 #9 Skrevet 27. mars 2013 ??? Selvfølgelig funker det. Du spiser mindre, du går ned i vekt. Det er faktisk slik man blir tynnere, er ikke noe hokus pokus.
Gjest Sunheart Skrevet 27. mars 2013 #10 Skrevet 27. mars 2013 Så lite!? Bare 1200 kcal daglig? Har du veldig dårlig forbrenning kombinert med at du er veldig lav eller noe? Det høres veldig merkelig ut, en voksen kvinne som er i lite fysisk aktivitet skal kunne spise 1800 kcal daglig for å holde vekta stabil... Anonym poster: 6cb2d6e2a2af93468e93d6e71b9a5494 Om jeg skal kunne kose meg med noe godt en gang i uken så må jeg holde meg så lavt. Skal jeg aldri skeie ut så kan jeg spise rundt 1500kcal. Trener og er i fysisk aktivitet. Folk er forskjellige og noen kan spise mye mer enn andre selv om aktivitetsnivået er likt
Samaysa Skrevet 27. mars 2013 #11 Skrevet 27. mars 2013 Hva er egentlig poenget med denne dietten når du legger på deg de samme kiloene du har tatt av når du begynner å spise igjen? 1
Sugerøret Skrevet 27. mars 2013 #12 Skrevet 27. mars 2013 Noen som har problemer med normal inntak av mat = spiseproblemer oppsøk heller folk som kan hjelpe deg med en forandring,ikke en diett der du sulter deg selv. Mod'ene burde stenge tråden. 4
Ghost Hunter Skrevet 27. mars 2013 #13 Skrevet 27. mars 2013 Bare vær obs på at når du sulter deg lenge, så kan det ende i overspising senere. Og det vil du ikke.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2013 #14 Skrevet 27. mars 2013 funker ikke på meg.. jeg spiser svært lite om dagene (altså jeg sulter) men får ikke noe resultater akkurat Anonym poster: ae8281016148388f3dc616407c2e424a
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2013 #16 Skrevet 27. mars 2013 Funker ja husker jeg var super depriment for en stund tilbake gikk ned over 8 kg i løpet av en måned. Jeg spiste en gang om dagen noen ganger spiste jeg ikke i det hele tatt og drakk veldig lite.Jeg røykte mye over 20 om dagen. Heldigvis er jeg meg selv igjen. Anonym poster: a10901f8ffd9d1b88fcbaf6d9c3631b4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2013 #17 Skrevet 28. mars 2013 Jeg vet at det funker, min søster ha gjort det da hun var yngre og opptatt av å være slank. Da klarte hun å komme ned til 50 kilo ut fra 72 i løpet av ca 6 mnd (165cm). Så holdt hun ut 50kg i noen år, men ble lei og begynte å spise normalt igjen. Så kom halvparten av kiloene i løpet av 1 år. Per i dag veier hun 62 og er fornøyd for hun spiser det hun vil når hun vil uten å overdrive. Anonym poster: b9e5967507ebedbc0bef6979192fc2aa
Nowayback Skrevet 30. mars 2013 Forfatter #18 Skrevet 30. mars 2013 Hva er egentlig poenget med denne dietten når du legger på deg de samme kiloene du har tatt av når du begynner å spise igjen? Man må bare ikke begynne å spise like mye som man engang gjorde. Da slipper man iallefall å nå samme vekta som før.
Gjest Lille-pus Skrevet 16. mai 2013 #19 Skrevet 16. mai 2013 Tråden ryddet for innlegg med sterke sf tendenser. Spørsmål til modereringen tas i egen tråd på Ris&Ros. Lille-pus, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå